Bir yaşındaki bebeğim le hâlâ tam olarak ek gıdaya gecemedik. sadece çorba yoğurt veyve yiyordu şimdi çorba ve yoğurt ta yemez oldu hiç iştahı yok şuan sıcaklardan mı bilmiyorum. aynı sorunun yaşayan var mı?
Maalesef bizde öyleyiz. Sadece yoğurt ve kefir yiyor onun haricinde birsey verince elinin tersiyle itiyor veya tükürüyor
aynen benimki de öyle eliyle itiyor
10 buçuk aylık bzm kide hiçbir şey yiyemiyor ne versem kusuyor ağız dolusu ek gıda iki kaşıktan fazla yiyemiyor katı bişey bile veremiyor um anca çorba onun da içinde hiç tanecik pütürlü olmayacak bu konuda çok zorlanıyoruz
Bence burdaki tüm.annelerin ortak sorunu istahsizlik
Umarım bu sorunumuz bir an önce son bulur. İnsanın canı sıkılıyor valla
Valla öyle belkide sıcaktandir ama genel olarak sekiz dokuz on aylıklar böyle sorun sanki
Ay bende de böyle. Hic bir yemeği seçmezdi ne varsa onu yerdi. Şimdi 1 yaşında ne kahvaltı yapıyor, mama da yemiyor 10 aylıkken agzına sürmemeye başladı. Sevdiği yemekleri yapıyorum yemiyor, yemediği şeyleri yapiyorum yiyor. Sadece yemek başka bisi yemiyor
Öylə benim bebeğim aynı hic birşey vermiyorum nə versəm ya kusur ya da yemir 9 aynda başladı şimdi 10 26 günük Birdə alerjik bebek ne versəm bilərsən çox zor