İştahsızlık

Oğlum 13 aylık oldu asla iştahı yok onceden boyle degıldı bugun neredeyse bısey yemedi mama ve süt verdım 1 kase de corba ıctı dişlerden de degıl zaten çoğu çıktı acaba iştah için ne yapabilirim doktora gitsek iştah açıcı bır ılac falan varmı verırmı acaba

Ocean markasının çinko şurubunu bir ara kullanmıştım onu deneyebilirsin.Nutrigen markasının iştah açıcı şurupları vs var mesela ama onlarda kan degerlerinde bir miktar oynama yapıyor, ocean tavsiye ederim ama

Cok sağol canım yarın alayım bakalım 11 kilo da kaldı kilo alımıda durdu inşallah ıse yarar

Bu şurubun çeşitleri var yanlis şurubu alma diye görseli ekledim..Doğum kilosunu bilmiyorum ama kilosu kulağa iyi gibi geliyor, doktor bize yaşından sonra aylık 200 gram normal dedi, zaten kilo alımları yavaşlıyor çok fazla hareketlendikleri için, aylarca aynı kiloda bile kalan çok olurmuş..Bebeklerin günü gününü tutmuyor, bugün yemiyorsa yarın kesin yer sürekli başka çeşitleri dene

Tülaycım Hızır acil gıbısın ıyı kı varsın burda valla en hızlı dönüş hep senden gelıyor :hugs::folded_hands:

Hahahsh teşekkür ederim Tülay Hz. Diyeceksiniz bana :grinning_face::grinning_face::grinning_face:kamu spotumuda ekleyim, doktorunuza danışmadan kullanmayınız :grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Aynı sıkıntı benim kızda da var 11.5 aylık hiçbirsey yemiyor mamayida kesemiyorum yemediği için yoksahepten aç kalacak iştahı çinko mu açıyor ki

Tülay size bunu doktor mu önermişti. Ben şimdi alacaktım ama 4-10 yaş grubu için günlük alım miktarı 5ml yazıyo. Sen daha az miktarda mı veriyordun. 4 yaştan sonra mı kullanılıyor anlamadım.

Canım evet doktor önermişti, zaten takviye edici gıdalar buna demir ilacı da dahil ya 2 yas ya da 4 yaş sonrası kullanım der yaş aralığı bu şekilde belirtiliyor, çoğunda 4-10 yaş arası der..Kullandığımız boğaz spreyi de 4-10 yaş arasıydi mesela içeriği bitkiseldi, doktorun onermedigi şeyi asla yazmam..günlük dozu doktor belirler fakat onlarda genelde kiloya göre veriyor 5 ml bir tatlı kaşığı o da normal zaten, aklınızda şüphe kalmaması adına sağlık ocağındaki doktor bile bu konuda yardımcı olur.

Tamamdır canım çok sağol :cherry_blossom:

Çok yorucu bu durum çok canım sıkılıyor :smirking_face:

Bugun maaşallah ıyı yedı bakalım geçici bır surec mı devam ederse ıstahsızlık doktorumuzu da danısıcam bu dediklerinizi :blush: