İştahsızlık

Merhaba kızlar bebeğim yedi aylık oldu , ek gıdaya başladık altıncı ayda tadım olarak fakat şu an hiçbir şey yemek istemiyor ne verirsem reddediyor bu iştah olayını nasıl çözeceğiz?

Merhaba :slightly_smiling_face: bir geçiş dönemi oluyor merak etmeyin. Atak olabilir diş olabilir. 10. Aya kadar hep tadım mantığı ile ilerlemenizi tavsiye ederim. Doyumluk öğünler vermenize gerek yok. Bir de yemesi için asla ısrarcı olmayın zorlamayın o zaman ilerisi için de çok kötü olabilir, yemeğe karşı hep tepkili bir çocuk olabilir

Artık çalışmaya başladığım için süt sağıyorum aksi gibi o da iki biberon anca çıkıyor, kuzum aç kalmıyordur inşallah

Bizde 7 aylığız 2 keredir başıma geliyor red ediyor dişten yada dönemsel

Kalmaz merak etmeyin, ek gıda reddi de geçici. İlk bebeğiniz sanırım. Ben de ilk bebeğimde çok tedirgindim. 7.5 aylıkken bırakıp çalışmaya başladım, sütüm 1 niberon 150 cc civarı ancak çıkıyordu, mama kabul etmiyordu ama ek gıda destepi ile büyüdü çok şğkür şimdi 13 yaşında. Üzülmeyin :four_leaf_clover:

Benimde bebeğim oyleydi,hic bisey yemiyordu.
Muz vermeyi dene tatli diye hoşuna gidiyor