Bilgisi olan anneler yazabilir mi hiç bilmiyorum nasıl alındığı nı vs
Sanırım İstanbul senin uygulamasından başvuru yapılıyordu. Ben de kurcalaya kurcalaya zor bulmuştum tam hatırlamıyorum şu an ama uygulamadan başvurmuştum sonra da kart eve gönderildi zaten
Anne kart başvurusu yazın googleye yönlendiriyor zaten arkadaşın dediği gibi eve geliyor fakat eve gelince ekstra cuzi bir miktar para ödemesi oluyor doğal olarak yada kendiniz gidip alıyorsunuz belirli noktadan
Aa evet öyleydi ben o detayı unutmuşum. Fazladan ödeme yapmıştım eve gelmesini istediğim için.
İstanbul senin uygulamasini indirip basvuruyosun canim
Ben yapmadm ama bi bakmistim Okdr pahali degil 100 200
Ha iyimiş o zaman öyle yapıyım bnde teşekkürler