İstanbul anne kartı nasıl alınır

Bilgisi olan anneler yazabilir mi hiç bilmiyorum nasıl alındığı nı vs

Sanırım İstanbul senin uygulamasından başvuru yapılıyordu. Ben de kurcalaya kurcalaya zor bulmuştum tam hatırlamıyorum şu an ama uygulamadan başvurmuştum sonra da kart eve gönderildi zaten

Anne kart başvurusu yazın googleye yönlendiriyor zaten arkadaşın dediği gibi eve geliyor fakat eve gelince ekstra cuzi bir miktar para ödemesi oluyor doğal olarak yada kendiniz gidip alıyorsunuz belirli noktadan

Aa evet öyleydi ben o detayı unutmuşum. Fazladan ödeme yapmıştım eve gelmesini istediğim için.

İstanbul senin uygulamasini indirip basvuruyosun canim

Ben yapmadm ama bi bakmistim Okdr pahali degil 100 200

Ha iyimiş o zaman öyle yapıyım bnde teşekkürler