İzmir’de yaşayan annelerim toplasın bakalım kimler nerelerde yaşıyor hangi çocuk doktoruna gidiyorsunuz memnun musunuz?
Ben Fatma 28 yaşındayım 4.5 aylık bir kızım var Buca’da oturuyorum
3 özel hastane 3 doktor gezdim memnun kalmadık hiç birinden şuan Eşrefpaşa belediye hastanesinde Fatma hanıma gidiyoruz çok memnujum çok ilgili bir hekim
Merhaba bende serap izmir çiğlide oturuyorum can hastanesine gidiyoruz çocuklara sigorta yaptırmıştık ulvi beye gidiyoruz memnunuz 7 aylık bebiş![]()