Kabız mı çocuğum?

Merhaba kızım 6 aylık oldu kakasını yapmak için benim karnına masaj yapmamı bekliyor.kendisi bezini bu maksatla kullanmıyor. Çişini yapıyı ama kaka yapmıyor.sabahlari ve akşam yatmadan masaj yapıyorum karnına bezi açıkken öyle yapıyor. Sizce neden böyle nasıl düzeltirim

Ek gidaya gectinmi normal.benimkide cok kaka yapiyor 4 kez bizimkide 6 aylik doktor kaka testi bile yspti gecis suresi oldugu icinmiz gaz damlasi ver.Benim buyuk oglumda ayniydi sonra gecti besini acardim yapardi

Ara sıra ek gıda veriyorum ama çok fazla değil yani minimum diyebilirim. Bir de benim kızım da olduğu zaman doktor ona kolik demişti gaz problemi vardı ve uzun süre gaz damlası kullandım ama sonradan bırakmıştım yine mi kullanmam gerekiyor

Ben basindan beri kullaniyorum suan 6 aylik bi zararini gormedim.ama benimkide tam tersu cok yapiyor.ilk cocugum bu aylarda surekli kabizdi seninki gibi yapiyordu gecti sonradan ama doktora gotur icin rahat degilse

Hangi gaz damlasıni kullandın