Merhaba anneler
Kızı. 3aylık emziriyorum mama takviyeside yapıyorum
Golden goat kullanıyorum kabızlık var acaba değiştirmelimiyim siz neler kullanıyorsunuz
Merhaba anneler
Kızı. 3aylık emziriyorum mama takviyeside yapıyorum
Golden goat kullanıyorum kabızlık var acaba değiştirmelimiyim siz neler kullanıyorsunuz
Mamalar kabızlık yapıyor cunku sindirim sistemleri sadece anne sütünü en rahat sekilde sindirebiliyor. Mamasına günde bir çay kaşığı zeytinyağı ekleyebilirsiniz. Bende o sekilde yaptım drumun onerisiyle iyğ iyi geliyordu.
Genel olarak keçi sütlü mamayı da her bebek sindiremez, ben olsam mama değişikligi yapıp sonucu görmek isterdim, Sma Optipro kullanıyoruz hiç sorun yasamadik.
Bende bu mamayı aldım kaka yapmadık daha ama gaz sanki daha kolay çıkarıyor
İnşallah iyi gelir bebeğinize ![]()