Kabızlık sorunu

Bebeğim 9 aylık 1 aydır falan kabızlık çekiyor ama son günler çok ıkınmaya başladı

Kayısı denedim karın ağrısı yaptı incir verdim fayda etmedi bugun mecburen fitil kullandım ama gene de ağrısı var galiba ne yapabilirimm

Bizimde bir donem kabızlık oldu. Drumuz irmik pirinç unu muz patates gibi gıdaları yedirme ve bol su içsin demişti. Sizde bir sure gıdalara dikkat edin ve gozlemleyin. Hergun yogurt, kayısı yedirin ve yemeklerine bir yemek kasıgı zeytinyağı ekleyin. Tereyaglı omlet yapın tereyag da kabızlıga iyi geliyor. Ayrıca avakado da kabızlıga birebir iyi geliyor. Yinede devam ederse dra danısın. Probiyotik damlalarda bagırsakları duzenliyor ve kabızlıga iyi geliyor. Fitil drunuz önermedikçe kullanmayın hergun vermeyin nihayetinde bir ilac dikkatli kullanmakta fayda var.

Agrısı var demişsiniz karnı hala sert mi? Fitilden sonra aynı gun cıkarması lazım aslında birkac saatte surebilir. Doluluga gore değişiyor cunku. İlacın yan etkisinden dolayıda agrı olabilir mushil etkisi yapıyor sonucta.

Benim bebeğimde 9 aylık 1 hafta yi geçti aynı sorun bizde de var

Çok teşekkür ederim irmik kabızlık yapacagını hiç bilmiyordum yediriyordum. Fitili bir kere kullandım fayda etti ama gene de zorlandı biligler için teşekkür ederim peki ne yedirebilirim başka patates Muz bunları 1 aydır vermiyorum