Kabızlık ve su içmeme

Bebeğim 3 gündür kabız. Hergün yapıyor ancak büyük insan gibi kalın ve sert. İçerde yara bile olmuştır her yapmadı yavrum çok kötü ağlıyor haklı olarak canı çok yanıyor. Bugün sağlık ocağından probiyotik yazdıracağım. Yeşil kabak yoğurt zeytinyağ yediriyorum sürekli ama buna rağmen hala kabız. Bizim en büyük sorunumuz su içmemek. Ne yaparsam yapayım içiremiyorum. Dün pipetli suluk sipariş verdik bir de öyle deneyeceğiz. Ne biberonla ne kaşıkla ne alıştırma bardsğıyla hiç birşeyle içiremiyorum. Kabızlığın en ana temeli susuzluktur eminim. Mamadan aldığı su, içme suyunu karşılamıyor. Nasıl su içireceğim ben bu çocuğa . Ve kabızlığa başka ne iyi gelir

Aynen pipetli suluk seviyorlar inşallah sizdede işe yarar biz gıda alerjisi yüzünden kabızlık çektik ileri seviyede ilaç kullandık yaramadı şuan başka bir ilaca basladik işe yaradı şükür devamına bakılacak tabi… lifli beslemeye gayret edin yediklerine zeytin yagida dokerseniz işe yarar inşallah

Aslında hep zeyrinyağı koyuyorum lifli beslenmesine dikkat ediyorum nasıl oldu bende anlamadım. Su içmediğinden oldu demek ki. Kabızlık çok zor ya Allah yardımcınız olsun sizinde​:woman_bowing:t2:

Canım geçmiş olsun geçen bizde öyle olduk bende ilikli bir çorba hazırladım içirdim çok şükür arkasına yaptı rahatladı çocuk

Çorbalarım yemeklerini herşeyini de ilikli yaparım bir de kabız olmasına gwrçekten şaşırdım. Csnım Sizinki düzelmiş darısı benimkinin başına inşallah​:pensive_face: pipetlide de içmezse naaparım bilmiyorum hiç su gerçekten önemli

Kuti geçmiş olsun, bizimki de bu aralar kabızdı.Duphalac şurup ile atlattık, insan çok üzülüyor ya inşallah çözüm bulursun.Dktor kullan derse sende kullan bize de doktor önermişti, ikinci icmede çözüldü.

Sağlık ocağına götüreceğim yağmur dinerse eğer yoksa telefonla sorup isteyecrğim. Kabız olduğu halde seninkide yapıyor muydu. Poposunun içi yara olmuştır diye endişeliyim ya da makt çatlağı. İlk yaptığında kan bulaşmıştı

Canım bazen yapıyordu keçi pisliği gibiydi bazende karnı taş gibi ama yapmiyordu, iştahını da etkiliyordu bu durum.. Duphalac şurup ile duzeldik dediğim gibi inşallah size de bir çözüm sunarlar ya

İşte biximki keçi gibi değil bildiğin uzun yapıyor ya onu çıkaracak illa inat . Çıkarana kadar çocuğum çok ağlıyor. Aradım ebeyi eğer çatlak oluştıysa çocuk doktoru görse daha iyi olur ilacı da o yazar dedi. Akşam eşim gelince acile götğreceğiz :woman_bowing:t2:

Offf bağırsaklar işte ek gıdaya adapte olmaya çalışırken böyle sorunlar oluyor, sizinki biraz daha ilerlemiş canım anlaşılan.. inşallah doktora gidince geçer kiyamam

İnşallah canım çok sağ ol :woman_bowing:t2: ek gıda olarak yoğurt kabak avakado dışında birşey vermşyorum şuan korkudan zaten

Kayısı suyu ver, birde kayısıyı ezerek onu ver mamasina da zeytinyağı ekle canım biz böyle böyle kurtulduk

Direk bi çay kaşığı zeytinyağı veriyorum daha hızlı işe yarasın diye. Hemen kuru kayısı alayım ya iyi fikir o da güzel işe yarar inşallah benim bebeğimde hemen kurtulur :pensive_face:

sade kefir kayısı bal kabağı bunlarda iyi gelir .bence yoğurda göre kefir daha iyi kabızlık için

Çok geçmiş olsun canım ,bizde gece hiç yatmadık ağlamaktan, kakasını yapamıyor , yaptığında çok sert yapıyor . Napacagimi şaşırdım gece . Muz ve patatesi kestim, şimdi uykuda kalktığında yoğurt vereceğim . Zeytinyağı da verdim, çok fazla masaj yaptım, poposunu zeytinyağında sürdüm hala yapmis deği. Çiş için altını açtığımda avaz avaz bağırıyor yavrum , derdi bana gelsin :((( içim gidiyor. Acil doktoru fitil tarzı birşey mi veirr acaba

kaç gündür yapmıyor .benim kızda da oluyor ek gidadan dolayı geçen gün 2 gün yapamamisti yapincaya kadar baya sıkıntı yaşandı ara ara yokluyor kabizlik bizi de .öyle olduğunda merveleri haşlayıp veriyorum içinde kuru kayısı da oluyor zeytinyağlı o iyi geliyor bal kabağı da iyi geliyor

Kefir çoktan verirdim de yok doğal olsun yok kendin yap dedikleri için resmen çoğu şeui veremiyorum artık takmayacam gidip hazır alacam ya gerçekten insnaın canına tak ediyor. Yok organik tavuk yok her kasaptan et alma yok kefiri kendin yap yok peyniri kendin yap beceremiyorum yani napayım uğraşamıyorum da . Yoğurdun mayasını bile tutturana kadar kaç süt heba oldu yani . Kefiri nerden alıyosunuz

Sanada çok geçmiş olsun canım demek ki ek gıdadan dolayı oluyor bağırsaklar alışana kadar tüh ya benimkide yaptığı için makatı çok zorladı napcam bilmşyorum şimdi çok şükür yumuşak yaptı. Aç karnına her yemekten önce zeytinyağı veridm direk olaraj sende öyle yap iyi gelir inşallah

Akşam balkabağı çorbası yapayım bende. Muzu falan kestim neredeyse hergün kahvaltı da muz veriyodum

kefir alırken içindekiler kısmına bakıp şekeri olmayanı Almak yeterli bence migrosta kefirzadem var doğal labne de biogurme var organik onu aliyorum ben . hepsini kendim yapacak ne vaktim ne de o kadar marifetliyim maalesef daha yogurt mayalamak bile uğraştırıyor beni beceremiyorum :face_with_peeking_eye:sonuna kadar okumadan direk yazmistim aynı seyleri yaşıyormusuz :grin: