Kaç aylık ek gıdaya başladınız

Kızlar kaç aylıkken ne kadar kiloda ek gıdaya başladınız?

Bende tadımlara ne zaman başladığınızı merak ediyorum. Bende buraya soru bırakayım :melting_face:

Doktor onayıyla 5.5 ayda başladık tadıma.

Doktorumuz 5,5 ay demişti, ben 6. ayının dolmasına yakın başladım.

5.Ayında başladık biz doktor onayıyla tadıma . çocuktan çocuğa değişen bişey kilo işi aslında . Oturur vaziyetteyse bebiş yani dik durabiliyorsa destekli de olsa o zaman öneriyor doktorlar diye biliyorum yani bizim doktor öyle demişti bize . 3 gün kuralına pek uymadım ama yani baktım bir reaksiyon göstermedi yeni şeyler denedim . 9. Aydan itibaren 3 öğün öneriyorlar şimdi 2 ana öğün 1 ara öğün kalanları da mama ile değerlendiriyoruz. 8 aylık kızım yeni yeni de pütürlü şeyler denemeye başladım

Oğlum 11 aylık ne yaptım ne ettim hiçbir yemeği yemiyor.sevmiuor zorlasa versem kusturuyor anne sütünden başka bişi yok napicam bilmiyorum doktorda kilo alıyor almasaydi sıkıntı e zoruma gidiyor yememesi

Valla kendisine izin verdim tövbe ağzına tenezul etmiyor zorlasa veremiyorum sütten başka bişi yok

Valla diyorum ya denemediğim şey kalmadı çok seçici şimdi kahvaltı var ne versem cikariyor

  1. Ayda başladık kilosunu hatırlamıyorum

5 ayda konsultasyon burosuna sordum yiyosa ne mutlu dedi yemeyen zor oliyo dedi cay kasigi ile denedim havuc brocoli yedi.

Oyle oyle cogalttik

Biraz yagsiz yoghurtla versen onudami yemiyo cunku hazir gidalar soguk tadsiz oluyo biraz yagsiz yogurtla denesen belki o kadar yavan gelmez.yasina giriyo cunki gercekten kilosu iyi olsa bile yavas yavas cigneme refleksini kavramasi lazim ogrenmesi lazim tabi uzulursun kim isterki yani canim.

Ben tadımlara 4.5 ayda başlamıştım doktorumuz da yemeğe karsı heyecanlanıyorsa 5 ayda başla demişti sımdı 7 aylıgız çoğu şeyi yiyor 9.100 kilo