Kızlar bebeği 3-4 aylık olanlar ne kadar mama veriyorsunuz
Gece 150 cc bazen 180 cc . Gündüz değişiyor. Tek seferde 150 vermiyorum çünkü uyanık olduğu için çabuk acıkıyor. Saatte bir 30 bazen 60 . 5 saatte 150 olacak şekilde ayarlıyorum. Sütüm kesildiğinden hep mama
Niye parça parça veriyorsun canım kaç kilo bebeğin benim pramatüre
3 aylık bebeğim 150 CC veriyorum kilosu 6.700
Gündüzleri sık acıkıyor. 150 birden içse bile 3 saate acıkıyor. Bu sefer çok kilo alıyor. Valla en son 2.5 aylıkken ölçttürdük 6200dü. Şimdi 3 buçuk aylığız
Şuan gelişim döneminde bence de çok az veriyorsunuz mamayı, kiloya aldanmayın emekleyince veya diş doneminde ya da ek gıda da kilodan eser kalmiyor bir şekilde gidiyor.
Yalnız az vermiyorum. Günün tamamında 1100-1200 ml bulacak şekilde ayarlıyorum . Kendisi gündüzleri tek seferde 150 ml içemiyor. Kucağımda ev turlayarak zorla mama yediriyorum. Zorla yeddikten sonrada tekrar 2,3 saate acıkıyor. Bende ite ite yiyeceğine bölerek sık ama az ml veriyorum ve 24 saatin sonunda 1100ü tamamalıyoruz
Merhaba yanlış anlamayın ama sık sık az beslenmesi beslenme sorunu yaşatabilir size ilerde. Normalde zaten 3,4 saatte bir beslenmesi gerek yani 150 cc içince 3 saatte acıkması normal. İlerki zamanlar için alışkanlık yapabilir ve beslenme reddi oluşturabilir
Yeni yapmaya başlamıştım. Olumsuz sonuçlar doğurursa eski stilimize geri döneriz. Çünkü gündüzleri gerçekten çok zor yiyor sürekli eliyle itiyor. Belim boynum her yerim bitmiş durumda yemek yedircem diye ![]()
Haklısınız bu dönemde meme veya biberon reddi olması çok normal ama geçici bir süreç anne olarak en iyisini yine siz bilirsiniz tabiki birde yemediği taktirde uykusunda vermeyi de deneyebilirsiniz işe yarıyor güzelliklerle büyütün bebeğinizi
Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Birde bu problemimiz var gündüz uyumuyor. Zorla uyusada 20 dk ya uyanıyor derin uyumuyor o yüzden uyku halinde de veremiyorum. Gece çok güzel yiyor 15 dk da 150 cc bitiyor. Diş mi çıkarıyor büyüme atağımı anlamadım. Bende 4 aylıkken diş çıkarmışım. Sürekli eli ağzında hırsla emiyor. Ağız suyu akıyor. Dişten şüphelenmeye başladım bende
Atak da olabilir oda beslenme reddi yapabilir benim kızımda aynıydı uyurken mama veriyordum diş de etki eder çıkması zaten uzun sürüyor damakları şişiyor vs oda çok zorluyor bebekleri
Kıyamam ya ne çok acı çekiyolar minicik bedenleriyle . Dertlerinide anlatamıyolar ![]()
Ay bizimde öyle ya doktorlar ne diyor
Doktor kontrolüne 4.ayımızda gideceğiz ekimşn ilk haftalarında gideriz. O zaman soracağım bu mama düzenimizi