Kaç numara bez

Bebebgim 3 aylık yaklaşık 6.5 kg 3 numara bez kullanıyorum ama bacaklarında aşırı lastik izi oluyor kaç numara kullanmalıyım sizce

O lastik izi kaç kullanırsan kullan oluyor ya malesef. Bu sıktığı anlamına gelmiyor. Kucağımızda tutuyoruz , oturuyor yuvarlanıyor derken iz çıkıyor. Beline bak önemli olan bel kısmı sıkmıyosa iz yoksa 3ten devam edin

Ben nerdeyse 8 kilo olana kadar 3 numara kullandım, şu an 8 kilodan biraz fazla, bir süredir 4 kullanıyoruz. Ama markaya göre değişiyor sanırım mesela sleepynin 4 numarası daha büyük bence, molfixe geçince anladım o bir tık daha küçük.

Aslında o lastik izine değil de bel kısmının birbirine kavuşmasına bakmak lazım eğer ora tam denk gelmiyorsa cırtları yani bir numara büyük beze geçebilirsiniz. Benim kızım de öyleydi hep ayından önde bez kullandık

Molfixin kullanıyorum bel kısmında sıkmıyor ama bacaklar baya iz yapıyor

Benım oğlum 11 kilo 4 numara bez kullanıyorum ama markadan markaya beden degısıkljk gösterebilir