Kaç numara mama

Merhaba arkadaşlar oğlum tam 6 aylık. 5. Aydan itibaren anne sütüne takviye olarak mama başladı doktor sütüm yetersiz kaldığı için. Yani son bir aydır mama kullanıyoruz. Şimdi de tam 6 aylık oldu mamayı 1 numara mi alicam yoksa 2 nuamara mi alcam. 2 numaranın içeriği daha ağır sanki. 1 den devam etsem nasıl olur

2 numara alman lazim canım artık yetersiz gelir bebeğinize bir numara bende 2 numara geçtim 6 aylık olunca korkmayın hiç bir sorun yaşamadim ağır gelme gibi bir durum olamaz yani zaten ayına göre veriyorsunuz mamayı

Çok teşekkür ederim 2 alıyım o zaman yarın hemen almam lazım sütüm gelmiyor yine sağim yaptım yok iyice kesildi

Rica ederim sağlikla büyüsün bebeğiniz

Yasini gectigi icin 3 kullaniyoruz.