Kacinci ayda oturtunuz

6 bucuk aylik bebegim oruruyo gibi neredeyse sadexe az biraz destek istiyi ama annem simdiden oturtma beline zarar verir simdi bilemezsin buyudugunde bel fitigi olasilgi var der allah Allah korusun siz ne dsunuyosunuz

6 ay 3 haftalıktı oturmaya başladı destekli tabiki şimdi 7 aylığız

3,5 ayından beri canlı destekle oturttum. Çok istekliydi Osman gönülal da canlı destekle kısa süreli oturtabilirsiniz diyodu. Bence oturtun

Üç buçuk aylıktan beri destekle birkaç saniye oturtuyoruz çok istiyor çünkü

4 aylıktan itibaren destekli oturtuyorum

Bende 3 ayından beri kucağımda destekli oturtuyorum. Şuan 4 aylık koltukta yanlarına yastık koyarak oturtuyorum. Kendisi zaten çok istekli oturunca daha mutlu. Ellerinden tutunca direk kalkıyor yattığı yerden kendi doğruluyor. Osman hocadan da dinlemiştim. Bu belirtiler varsa oturtmaya başlayın ki ek gıdaya başladığınızda bebek kendini oturtabilsin diye. Ki çokta haklı yarın öbürgün başladığında oturmalı ki bizlerde rahat edelim. Sorun olacağını da sanmıyorum doktorlar da tavsiye ediyor o aralıklarla oturtmayı. Ama tavsiye etmeyenler de var tabi. Ama ben oturtuyorum