Kızlar vücuda üşüme ürperme gelince kafa arkasında kısa süreli karıncalanma olur ya hani bu durum sizlerdede oluyor mu ???
Çocukluğumdan beri nadiren de olsa olurdu yine olunca sormak istedim sizlerdede oluyor muuu?
Kızlar vücuda üşüme ürperme gelince kafa arkasında kısa süreli karıncalanma olur ya hani bu durum sizlerdede oluyor mu ???
Çocukluğumdan beri nadiren de olsa olurdu yine olunca sormak istedim sizlerdede oluyor muuu?
Ben eğer bir şey beni çok sinirlendiren veya çok dolar üzülürsem kafamın üstü veya bazen arkasına uyuşur ama sonra biraz ağlayınca falan geçer