Meraba kızlar bebeğim 1 aylık olacak beslenme konusunda anne sütü vermeye çalışıyorum ama yetersiz gibi hissediyorum sütümü ilk zamanlar sağıyırdum ve cc olarak veriyordum ölçüyordum günde ne kadar ml çıktığına bakıyordum ama aile hekimim sağmak yerine bol bol emzir dedi ama emziremiyoeuö günde 5 kez belki emziriyorum belki emziremiyoeum hep mama veriyorum mamayı da 2,5 saatte bir veriyorum sütüm çok çıkmıyor mesela sağdığımda 1 günde toplam 240 cc çıkıyordur mamayı da veriyorum diye üzülüyorum hiç olmazsa anne sütü ile mamayı yarı yarıya verebilsem ne yapacağımı da bilmiyorum kafam cidden çok karışık eşimde zaten mama veriyorum diye alttan alttan laf ediyor
Bebeğiniz çişini güzel yapıyorsa sorun etmeyin emzirdikce artar sütünüz de bol su için ben ilk zamanlar cinsine dikkat etmemiştim daha doğrusu normal zannettim az az rengi turuncu gibiydi normal zannettim yetersiz beslenmiş meğer sıvı kaybı olmuş yoğun bakımda yattı çıktı en önemli şey beslenmeye emin olmak için bebeğin çişi ve ne sıklıkla yaptığı eşinize de aldırış etmeyin bazen erkekler moral bozucu olabiliyor siz bebeğinize ve kendinize iyi bakın
Siz bol bol emzirin bol su tüketin bebeğinizden fırsat buldukça uyuyun dinlenin sütünüz artacaktır her emzirme sonra 10 dk sağım yapın. Ama ilk emzirin bu süre zarfında biraz mamayla devam edebilirsiniz ama sütünüzde artış olunca mamayıda kesersiniz. Sağım yaparak hesaplamayın çünkü bebek emdiğinde daha çok süt gelir mama vermeden önce emzrin sonra mamayı verin hem anlarsınız doyup doymadığını eğer doymuş olursa mamayı kabul etmez yada az içer
Bu arada mama da zehir değil eşinize bunuda anlatın doğduğu günden beri mama veriyorum olmayınca olmuyor benim sütün hiç yokdu mesela içmediğim süt arttırıcı şey kalmadı doktora gittim emzirme danışmanıyla ilerdim yok yani üretmiyordu vücudum napalım aç mı bırakalım çocukları ama içim rahat çünkü elimden gelenin fazlasını yaptım. allaha şükür sizin sütünüz var ve emin olun emzirdikçe artıyor siz moralinizi yüksek tutun moral çok etkiliyor çünkü stres yapmayın bol su için ve dinlenin eşinizde bir şey dediğinde afedersin yapabiliyorsa kalksın o emzirsin kimseye aldırış etmeyin bebeğinizle bol bol ten tene temas yapın umarım herşey gönlünüzce olur güzelliklerle büyütün bebeğinizi
Bi kere karismasin kocan keyfinden vermiyorsun ya.yeterli olmadigini dusunerek bebegine anne sutune en yakin mamayi veriyorsun mama nin icinde bir suru vitaminler var.o bide bi kere seni elestirecegine moralini yuksek stresten uzak tutsun seni.hic yorma kafani keyfine bak.her ay 400 asagi yukari almasi lazim haftalik 100-250 arasi almasi lazim.kilo ya cok takilma.bez sayisi mama ve anne sutune gorede farklidir biri daha az biri daha cok.kaju fistigi ye bide.orkidin birini buzluk posetine koy dondur emzirmeden yarim saat once buzluktan cikar koy gogsune sudun akiskan olmasi icin yararli dedi yarim saat sonra yine agri olmamasi icin hazirladiydi ebem.otuzbes senedir yapiyoyurum boyle ebelik dedi bana cok kucuk partik seyler ogretti ten tene temas ne ise yariyo vucud isisini ayni yapiyo 36.5 hic sasmiyo kucuk besik yerine bebek arabasinin pusetine hazirladi sicak su tulugu.bebek anne karninda 34 kusur derecede yatiyo dedi.zaten dogru dogum yapacagimizda fark ediyoruz gelen suyumuz sicak altini kacirir gibi kaynar su.
