Kaka sorunu 3 aylık bebek

Arkadaşlar 3 ay 7 günlük bebeğim var bir kaç gündür kakasını 3 4 günden beri yapmaya başladı hatta bugün 3. Gün hala yapmadı . Eşimin akrabaları yeterince beslenmiyor olabilir dedi öyle bir şey olabilir mi acaba . Ben sütümü sağarak veriyorum biraz emiyor sonra bırakıyor diye genelde iki saatte bir 80 100 cc vermiyorum yese daha fazla da verem ama genel de de iştahsız . Çiş sorunu yok doyduğunu çiş takibi ile yapın diyorlar genelde . Lütfen yardım edin

Doktorlar anne sütüyle beslenmede 10 güne kadar kaka yapmama normal diyor. Zaten dediğiniz gibi çişli bez sayısı daha önemli. Zaten sağıp veriyormuşsunuz ne verdiğinizi de biliyorsunuz ki kendi bırakıyormuş. Doymuyor olsa uyumaz huzursuz olur aranır oradan belli olur. Ay kontrollerinde kilo alımıda iyiyse sorun yapmayın bence. Yoksa çevre insanın psikolojisini alt üst ediyor yok yetmiyor yok zayıf mı herkes pek biliyor.

Ben kiziminda sizinki gibiyken 5 gun yapmadigini bir haftayi buldugunu bilirim doktora sormustum 10 gune kdr normal dedi

Ya inanın normalde panik heyecanlı evhamlı birdim ama çocukla birlikte güzel rabbim daha soğukkanlı yaptı sanki beni ama etrafımda kiler sısmayomca insan tedirgin oluyor ya 3 kilo doğdu dün sağlık ocağında rota aşısını yaptırdım koyafetlerle ince tulumla 5840 geldi çocuk 5600 den hesap etsek bile almış yani bu çocuk daha ne yapsın . İştahsız zar zor süt içiriyorum demek yese bayağı alacakmış

Ay bence az çok biliyorum ama millet konuşunca insan yine evham yapıp soruyor kusura bakmayın . Teşekkür ederim hepinize

Zten cewrediki insanlar yokmu sinir oluyorum herseye karisiyorlar bu cocuk ac bu cocuk soyle bu cocuk niye boyle insani yoruyolar

Çok haklısınız. Zaten çocuk büyütmek değil çevre daha çok yoruyor insanı. Annelik işte söylenenlere dayanamayıp illaki ya sorun varsa diyor insan. Büyümüş maşallah. Her çocuğun kilo alımı, iştahı da kendine göre zaten. Sağlıcakla büyüsünler inşallah

Benimde bebegim 3 ay 6 gunluk bence normal 3 4 gunde bir yapıyor kakasini yedigi yaramiyor degilde yedigi yarıyor tam tersi hemen kaka yaparsa yaramiyordur bende mamam ile besliyorum emzirmeyi en alt seviyeye indirdi sutum yeterli olmadigi icin suan 6.600 gr kilosu

Ay gerçekten öyleler yıldırıyorlar insanları

Normal canım benkm kızım da haftada bir yapardi.

Kaka yaparken rahatsızlanmıyorsa ve kilosu yerindeyse sorun yoktur bence

Benim kızımda 52 günlük bir haftadır yapamıyordu akşamları sürekli ağlıyordu acile gittik poposundan krem sıktılar o sayede yaptı aradan üç gün geçti yine yapamadı yapmak istediğinde mosmor geçiyordu ıkınmaktan tekrar acile gittik yine aynı işlemi yaptılar çocuk cerrahisine götürmem söylendi bakalım randevu aldım gidicez ne diyecekler

Geçmiş olsun canım. Benim oğlumun öyle ağlaması felan yok normalde 4 5 kez yapıyordu birden kesilince korktum birkaç gündür yapmaya başladı günde bir defa

@Zülal Aramıza hoş geldiniz :cherry_blossom: