Kalca çıkıklığı mı yoksa degil mi

Merhaba kizlar ben dun oglumu kalca cikikligi icin ultrasona doktora götürdüm. Sonuclari sag kalca= alfa 62 beta 53 tip1 cikti . Sol kalca= alfa 58 beta 57 tip2A+ cikti doktor gelismemis ama gelismekte olan kalca annesi dedi tekrar kontrol gerektiriyor dedi siz boyle bisey yasadiniz mi kalca cikikligi var mi yok mu ne zaman duzelir

Alfa açısının 60nın altında olmaması gerekiyor. Diğer türlü kalça çıkığı oluşuyor bildiğim kadarıyla. kaç aylık bebeğiniz? Erken tedavi işe yarıyor bazen kendiliğinden bazıları çift bezle düzeliyor doktorunuz herhangi başka bişey söylemedi mi

Benim bildiğim de 60 ve üzeri olmalı

48 gunluk

Normal de iki aylıkken yapıyolar kalça ultrasyonunu. İhmal etmeyin doktora sorun ne yapmanız lazım diye. Derecesi çok düşük değil belki kendiliğinden düzelir. Yada farklı bir tedavi yöntemi seçilebilir genellikle erken tedavi işe yarıyor düzelir merak etmeyin