Bizimde birisi 63 diğer ,64 du bi sıkıntı yok demişlerdi cnm aynı gün baktılar bizim sizin neden yarına kaldı
Sol kalcada gelişim geriliği var, bu aylarda zaten genel beklenen açı budur aslında!..Tip 2A ile uyumlu demiş yani hafif düzeyde bir gerilik var, 1 ay sonra tekrar kalça ultasonu çekimini önermisler, açı düzelmezse takibi yapılır ve tedavi planlanır.
…
Not: Benim kızımda da açılar benzer çıktı, radyoloji uzmanına gittim ve 58 çıkan açı orada 65 ölçüldü yani aslında hiç bir problem yoktu, burada çocuğun duruş açısı çok önemli…2. ölçüm yapılan merkezde iki ayağı aynı hizada üst üste getirdik ve doğru sonucu elde ettik, ilk ölçümde bebeğime pozisyon konusunda uyarı yapılmadı karambole çekildik gibi oldu…Sizinde başka yerde yeniden yaptırmanızı tavsiye ederim.
Bisey demedi bakan doktor bide sakral gamzesine bakilmasini istemis doktor orda ogrendim aklim ona takilinca soramadimda cok kalabalikdi canim aksam 7.45 e verdiler randevu o yuzden sonucu gosteremedim yarin gostericem
Canim cok aciklayici yazmissin zaten altinda bez vardi yan bantlari acdik biz tutduk kizimi yan yatirdik oyle cekdi bi taraf cekilirken durdu ama diger tarafa gelince agladi kasdi bacaklari uzatmaya calisdi inanin bende iyi cekildigine pek ikna olmadim yarin bi sonuc gosteriyimde bakalim baska yere gotururum saol canim
Tmm cnm inşallah bu sıkıntıyı yoktur
Bizi. Çeken doktorda çok sıkı tutmami istedi hatta sedyeye cik dedi çıktım ben tuttum sıkica emziginide ağzına verdim iki defa ölçütler en son sonucu gosterdik
Bizede siki tutun dedi ama bi tarafi cekerken hic durmadi bacagini oynatti surekli valla hic guzelde bakamadi ama bakalim yarin ne diyecek canim yazarim sana
Tmm cnm benim eltiminde sıkıntılı çıkmıştı bir ay çift bez kullandi geçti bişey yoktur belki yanlış ölçülmüştur
Bakalim bize ne diyecek doktor olmadi baska yere goturecem bide canim
Sonuç belli oldumu cnm
Ogle sonu gidicem canim
Kalca cikikligi yok tam gelismemis tam oturmamis dedi 1 ay sonraya gun aldim tekrar bakilacak ona gore hareket ederiz dedi canim evde bisey yapmana gerek yok cikiklik yok dedi
Çok geçmiş olsun cnm insallah bir aya biseyi kalmaz bebisn
İnsallah canim benim saolasin ![]()
