Kalca cikikligi sonucu


Hanimlar kalca cikikligi sonucdan anlayan varmi doktor bisey demedi sonucu yarin gostericem

Bizimde birisi 63 diğer ,64 du bi sıkıntı yok demişlerdi cnm aynı gün baktılar bizim sizin neden yarına kaldı

Sol kalcada gelişim geriliği var, bu aylarda zaten genel beklenen açı budur aslında!..Tip 2A ile uyumlu demiş yani hafif düzeyde bir gerilik var, 1 ay sonra tekrar kalça ultasonu çekimini önermisler, açı düzelmezse takibi yapılır ve tedavi planlanır.

Not: Benim kızımda da açılar benzer çıktı, radyoloji uzmanına gittim ve 58 çıkan açı orada 65 ölçüldü yani aslında hiç bir problem yoktu, burada çocuğun duruş açısı çok önemli…2. ölçüm yapılan merkezde iki ayağı aynı hizada üst üste getirdik ve doğru sonucu elde ettik, ilk ölçümde bebeğime pozisyon konusunda uyarı yapılmadı karambole çekildik gibi oldu…Sizinde başka yerde yeniden yaptırmanızı tavsiye ederim.

Bisey demedi bakan doktor bide sakral gamzesine bakilmasini istemis doktor orda ogrendim aklim ona takilinca soramadimda cok kalabalikdi canim aksam 7.45 e verdiler randevu o yuzden sonucu gosteremedim yarin gostericem

Canim cok aciklayici yazmissin zaten altinda bez vardi yan bantlari acdik biz tutduk kizimi yan yatirdik oyle cekdi bi taraf cekilirken durdu ama diger tarafa gelince agladi kasdi bacaklari uzatmaya calisdi inanin bende iyi cekildigine pek ikna olmadim yarin bi sonuc gosteriyimde bakalim baska yere gotururum saol canim

Tmm cnm inşallah bu sıkıntıyı yoktur

Bizi. Çeken doktorda çok sıkı tutmami istedi hatta sedyeye cik dedi çıktım ben tuttum sıkica emziginide ağzına verdim iki defa ölçütler en son sonucu gosterdik

Bizede siki tutun dedi ama bi tarafi cekerken hic durmadi bacagini oynatti surekli valla hic guzelde bakamadi ama bakalim yarin ne diyecek canim yazarim sana

Tmm cnm benim eltiminde sıkıntılı çıkmıştı bir ay çift bez kullandi geçti bişey yoktur belki yanlış ölçülmüştur

Bakalim bize ne diyecek doktor olmadi baska yere goturecem bide canim

Sonuç belli oldumu cnm

Ogle sonu gidicem canim

Kalca cikikligi yok tam gelismemis tam oturmamis dedi 1 ay sonraya gun aldim tekrar bakilacak ona gore hareket ederiz dedi canim evde bisey yapmana gerek yok cikiklik yok dedi

Çok geçmiş olsun cnm insallah bir aya biseyi kalmaz bebisn

İnsallah canim benim saolasin :purple_heart: