Kızlar eczacı aşırı kusarsa değiştir dedi zaten kusan bi bebek çünkü. Ama şöyle bir durum oluştu. Kusmadı fazla onda sıkıntı yok da. Damlayı geri kustu. Bu durumdada değişim olmalımı sağlık ocağına ulaşamıyorum beni biri aydınlatsın…
Bende verir vermez kusuyordu damlayı çocuk doktoruna gittim değiştirdi damlamizi vermedim bir daha
Bizde de kusma cok yapmisti degistirdik, yalniz ilaci almayip cikariyorsa bi faydasi olmayacaktir, doktorunuza danisip degistirmeniz daha saglikli olur.
Evet çok önce içti bişi olmadı sonra emzirdm ilacı çıkardı değişmeliyim galiba ama hemşire demiri düşük gibi durmuyo degişme kullanmasada olur diyor doktorda başlasın dedi ben hangi damlayı almalıyım bilmiyorum
Kesinlikle kullanın damlayı çocuk doktoru bize 1 yaşina geldiğinde bir çok çocukta kansızlık görülüyor mutlaka verin ocean alabilirsiniz yada doktorumuzun bize yazdiği Sidefer damlayida kullanabilirsiniz sadece Sidefer damla sulandirildiktan sonra buzdolabında saklanması lazım
Ocean kullan canım rahatsız etmez bende kullanıyorum
Bildigim kadariyla demir depolari 6. ay itibariyle bosalmaya basliyor, bu sebeple tedbir amacli daha erken baslaniyor.