Kızlar oğlum 11 aylık sidafer kan damlasi doktor önerdi ama kağıtta 4 10 yaş arası diyor aranızda kullanan var mi
Ben kullanıyorum ilk sideferle başladık öyle devam ediyoruz doktor önermişti memnunumda. Tek sıkıntı bir ay içinde tüketilmesi gerekiyor sanırım üstünde öyle yazıyor ama bir ayda bitmesi mümkün değil gerisi çöp oluyor maalesef. Ama ben ikinci alisimda bir ay gecsede kullanmaya devam ettim sıkıntı yasamadim
Kutusunun resmi var mı acaba 11 aylık ama üstünde 4 10. Yaş arasi.diuor damla.olarak sidafer bı tane mi var
kendinizde kullansanız boşa gitmemiş olur hem sizede faydası olur