Ben kızıma kan damlasıni bir türlü iciremiyorum olduğu gibi tükürüyor az az vermeyide denedim yine aynı vermenin başka bir yolu varmı yardımcı olurmusunuz
Instagram da görmüşdüm biberonun uç kısmına koyup veriyolarda kendi çekiyor öylelikle isterseniz o şekilde deneyin birde
Bende mamayla karıştırıyorum
Öyle oluyormuki ? Sordunuzmu peki çünkü kan ilaçları içildiğinde süt ürünlerinin tüketilmemesi gerekiyor diye biliyorum
O şekilde icermi bilmiyorum ama arkasından direk su veriyorum suyu içiyor ağzının yanında olduğu gibi ilacı geri bırakıyor biraz fenayiz,
tek verirsem hemen tükürüp bağırıyor
Hangi damlayi kullanıyorsuniz ben bebeğime sidefer kullanıyorum severek içiyor kaşığa damlatip kaşıkla veriyorum hatta devamını bile istiyor tadını çok sevdi doktor önermişti bebekler bunun tadını seviyor diye belki değiştirebilirsin
Vegaferon verildi sizin dediğinizi yaziyorlarmi onu alıyım ozaman
Biz bestiron kullanıyorduk asla içmiyordu tükürüyordu her yer leke oldu zaten sonra doktorumuz başka doktora gittik yani o da sidefere geçelim dedi gayet güzel içiyor onu şimdi
Biberonla verebilirsin dedi doktorum sadece ictiginden emin ol siseyi tuketsin dedi.
Damlalikla vermeyi denediniz mi? Ben damla hesabını yapıp ona göre damlaliga çekip veriyorum ona ağzını açıyor. Kaşığa açmıyordu bizimki de.
Bizim doktorumuz karistirabilirsin demisti
Ben kaşığa damlatip bı anda ağzına döküyorum sonra arkasına hemen şu veriyorum suyu içerken yutuyo gidiyo mecburen hem ağzında lekesi kalmiyo
Denedim yine olmadı ağzının kenarından yine tükürüyor
Aynı dertten muzdaribiz ferifer verdi doktorumuz 13 ayligiz ama asla içmiyor
2 ay kullanacağız ama içmiyor asla ![]()
Sidefer özel aliniyor bende kaşığa kilo sayisi kadar damlatıp kaşıkla içiyorum tadı çok güzel geri tükürmuyor. Doktor özellikle önerdi bunun tadını bebekler beğeniyor diye
Vermedim doktorun gözünün önünde çöpe attım
Vegaferon vermişti ocean ücretlimi?