Kan damlasıni içiremiyorum

Ben kızıma kan damlasıni bir türlü iciremiyorum olduğu gibi tükürüyor az az vermeyide denedim yine aynı vermenin başka bir yolu varmı yardımcı olurmusunuz

Instagram da görmüşdüm biberonun uç kısmına koyup veriyolarda kendi çekiyor öylelikle isterseniz o şekilde deneyin birde

Bende mamayla karıştırıyorum

Öyle oluyormuki ? Sordunuzmu peki çünkü kan ilaçları içildiğinde süt ürünlerinin tüketilmemesi gerekiyor diye biliyorum

O şekilde icermi bilmiyorum ama arkasından direk su veriyorum suyu içiyor ağzının yanında olduğu gibi ilacı geri bırakıyor biraz fenayiz,:grin:tek verirsem hemen tükürüp bağırıyor

Hangi damlayi kullanıyorsuniz ben bebeğime sidefer kullanıyorum severek içiyor kaşığa damlatip kaşıkla veriyorum hatta devamını bile istiyor tadını çok sevdi doktor önermişti bebekler bunun tadını seviyor diye belki değiştirebilirsin

Vegaferon verildi sizin dediğinizi yaziyorlarmi onu alıyım ozaman

Biz bestiron kullanıyorduk asla içmiyordu tükürüyordu her yer leke oldu zaten sonra doktorumuz başka doktora gittik yani o da sidefere geçelim dedi gayet güzel içiyor onu şimdi

Biberonla verebilirsin dedi doktorum sadece ictiginden emin ol siseyi tuketsin dedi.

Damlalikla vermeyi denediniz mi? Ben damla hesabını yapıp ona göre damlaliga çekip veriyorum ona ağzını açıyor. Kaşığa açmıyordu bizimki de.

Bizim doktorumuz karistirabilirsin demisti

Ben kaşığa damlatip bı anda ağzına döküyorum sonra arkasına hemen şu veriyorum suyu içerken yutuyo gidiyo mecburen hem ağzında lekesi kalmiyo

Denedim yine olmadı ağzının kenarından yine tükürüyor

Aynı dertten muzdaribiz ferifer verdi doktorumuz 13 ayligiz ama asla içmiyor :sad_but_relieved_face: 2 ay kullanacağız ama içmiyor asla :persevering_face:

Sidefer özel aliniyor bende kaşığa kilo sayisi kadar damlatıp kaşıkla içiyorum tadı çok güzel geri tükürmuyor. Doktor özellikle önerdi bunun tadını bebekler beğeniyor diye

Vermedim doktorun gözünün önünde çöpe attım

Vegaferon vermişti ocean ücretlimi?