Merhaba kızlar bebeğim.7 buçuk aylık bugün ateşi vardı doktora acile götürdüm kan aldılar neyse ateşi normal acildeki.doktor bana dediki.kansizlik dipte dedi bu zamana kadar nasıl anlamadın dedi en yakın ama en yakın zamanda çocuk doktoruna gidiyorsun dedi bana bugün sabah olmaz vallahi ne demek istedi ilaçla geçer mi hıcbi olumsuz etkisi yok bebeğimin anlamadım bende ama çok kötüyüm
Ay insanllah canım ya
Ateşi kirkti yatış verdiler kan için geldim.ates yükseklerde çıktı
Çok geçmiş olsun benim kızımın da ateşi bir kaç kere 39 zu geçti 5 gün çektik hem üst solunum yolu enfeksiyonu vardı hemde bağırsak enfeksiyonu size bir şey demedimi doktor ateşi neden bu kadar yüksekmiş
Yarın gelicekmis kanı da idrarida aldı.benim ki ishal kusma da oldu ateş dindi de biraz ama ishal.kusma.var.ane sütünden başka. Bişi yemiyor