Kanamayla ilgili

Kizlar gecen hafta çarşamba reglim bitti. 1 saattir kanamam oluyo yani regli oluyo gibi ne olduguna anlam veremedim miyomum var ama o yaparmi. Spralimmi kaydi doyecem agrim falan yok agirda kaldirmadim gebelik desem 1 haftada neyin kanamasi olacak

Belki rahimde kalan parçaları atıyordur vücut ama bilemedim en doğrusu kadın doğuma muayene. Burada ne desek yanlış olabilir. Bende doğum sonrası ilk reglimi oldum bir hafta geçti tekrar oldum kadın doğuma randevu aldım ona gidecem. Çünkü bunlara acayip bel ağrısı eşlik ediyor araştırdım mutlaka doktora gözükün diyor. Sizde ihmal etmeyin içimizde neler oluyor maalesef bilemiyoruz​:pleading_face::pleading_face: miyom da bir ihtimal tabi ama ihtimal işte :sweat_smile:

Miyom kanama yapar annemden bilyorum. Ama ondan duvar kalınlaşması da vardı. Sprial kayıncada kanama yapar. Arkadaşımın kaymıştı hissetmemişti kaydığını doktora gidince öğrenmişti. İkiside mümkün yani​:woman_bowing:t2:

Spralin kanamayi artirdigi, düzensizlik yaptigini ve ara kanama yaptigini biliyorum ondan olabilir mi

Kalan parca gibide degil regli oluyorum gibi kanama devam ediyo valla biseye yoramadimda agrim falanda yok neyin nesiyse cunaya randevu alimde gidim bi ihmalda etmemek lazim

Miyom bende yillardir var ilk defa boyle oldu canim. Spiral kaymasi evet kanama yapiyomuş

Aynen geçmiş olsun :smiling_face_with_three_hearts: kötü birşey değildir inşaAllah :hugs:

Spiralide yillardir kullaniyorum arada leke geliyodu ama bu baya kanama regli gibi canim . Esim acile gidelim bi dedi de ordada spirale mudahale etmiyolar cumaya randevu alip poliklinige gidicem artik

İnsallah canim ya kadinlik en zor meslek haaa

Farkında olmadan demirin düşer bir an önce doktora gitmelisin geçmiş olsun canım :woman_bowing:t2:

Zor evet bizde de merhamet ve sevgi fazla işte. Bazen Dağa çıkıp bağırasım geliyor :sweat_smile:

Cuma gunune randevu aldim canim yarin kapali ya hastane sagolasin

Al bendende okadar ha :face_with_peeking_eye::grin:

Kiyom ya da belki küçük çaplı kist patlamış olabilir mi acaba onlar çünkü bi esas kanama yapiyolar bildigim spiral bilmiyorum çok sıkıntılı bi tatil zamanina denk geldiniz mecbur cumaya kalicak insallah bi kansızlık sıkıntısı yapmaz Allah yardımcınız olsun

Kist hiç aklima gelmedi öyle patlama falandami oluyomus . İlk oldugunda baya geldide aksama dogru azaldi hatta yok denecek kadar şuan bakalim yarinda devam edecekmi

Yani çok emin olmamakla beraber oyle biliyorum diyelim gerçi kist ve miyomda parça geliyor deniliyordu ama parça yok dediniz emin olamadım en iyisini doktor söyleyince öğreniriz bizimde bilgimiz olmuş olur hem

Cuna gunu gidecem insallah canim aksam durdu kanama sabah koyu leke geldi baskada olmadi neyin nesiydi anlayamadim

Merhaba geçmiş olsun. Acaba doktora gittiniz mi? Aynı durum bugün benim başıma geldi 1 hafta önce bitmişti adetim bugün sabah kanama başladı. Ağrımda yok anlam veremedim.

Evet gittim. Miyom var bende onlarda bisey yok spralimde kaymamis rahim agzina yumurtaliklara hep bakdi bisey yok dedi tekrar bu durum olursa gel dedi

Tekrar çok geçmiş olsun. Cevabınız için de çok teşekkür ederim. Bebişiniz ile sağlıklı günler.