Karnıyarık otu tozu

Kızlar biliyorsunuzdur karnıyarık otu tozu var yüksek lif içeriyor ama emziriyorum kızım 22 aylık sizce kullanmalımıyım ne dersiniz

Bunu ilk defa duyan ben :rofl:

Biliyorsunuz? (şüpheli) :sweat_smile:ilk defa duydum valla

Çok duyar oldum her yerden bir şey birden bire böyle popüler olduysa mutlaka arkasında bir şey vardır hele emziriyorsanız kesinlikle uzak durun bence tamamen hikaye böyle şeyler

İlk defa duydum ne için kullanılıyor.

Zayıflamak için güya. Tok kalmayı destekliyormuş