Kasık fıtık ameliyatı

Merhaba anneler bebeği kasık fıtık ameliyatı olan var mı varsa süreç nasıl gitti ameliyattan sonra?

Bebeğiniz kaç aylık biz olduk bebeğim 40 günlükken yaptık

Ameliyat sonrası çok kolay geçti sadece ameliyat bizi çok zorladı bebeğimin kokusunu çok özledim ve 9 saat aç kalmak zorunda kaldı onlar beni çok yıprattı ameliyat sonrası herşey kolay ilerledi her gün pansumanını düzenli yaptım ilaç vermişti düzenli kullandım çok şükür şu an 4 buçuk aylık olduk​:smiling_face: Rabbim kimseyi darda koymadım inşallah :folded_hands: bide biz ameliyatla beraber sünnette yaptık narkoz bir daha almaması için iyiki de yapmışım diyorum hala

Benim bebeğim düzeltilmiş 4 kronolojik 6 aylık doktorum 6 aylıkken yapalim dedi 4 ay bekledik. Umarım bizimkide iyi geçer :folded_hands:

İnşallah canım inşallah :smiling_face::folded_hands: bizim aciliyetimiz vardı bağırsakları aşağı düşmüştü tekrar düşmesini göze alamadılar doktorlar