Kızlar oğluşumla kaynanama geldim eşim gorevde hep annemlere gidiyordum bu defa torun hasreti çekiyorlar hemde rahat ederim diye geldim. Hepsi çok iyi sagolsunlar her konuda yardımlarını eksik etmiyorlar. Ama şöyle bir durum var kaynanam sürekli hastalık, ölüm, bebek ölümleri vs bunlardan bahsediyor artık psikolojim kaldırmıyor ve sürekli aynı seyleri anlatıyor ve zihinsel olarak çok yoruluyorum. oğlumla ilgili ciddi endişeler duyuyorum uyuyamıyorum ona bişey olursa korkusu anlattığı olaylar başıma gelirse diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Yaşlı falanda değil kendisi sohbeti seviyor anlıyorum hatta olumsuzu cagirmayalim anne başımıza gelmesin diyorum. Ertesi gün yine aynı. Ve ben neyi çok işitir görürsem ister istemez gelip benide buluyor.
Direkt söyle anne ben etkileniyorum bir daha anlatmasan olur mu diye kırıcı bir şey filanda değil. Allah korusun ister istemez kafada dönüyor tabi kabul etme sen başıma gelir diye hiçbir şey olmaz kalbini ferah tut
Valla hiç gitmemek en iyisi evde durmak canım ne annenlere git ne de kaynananlara
Şahsen ben böyle yapıyorum
Keşke öyle olsa ama olmuyor evde tek yapamıyorum gazlı bebeğim var ve etrafımda komşu vs hiç kimse yok tasincam tasinana kadar böyle
Diycem artık yapacak bişey yok
Bilsem ![]()
İşte ben tek kalamiyorum fesatlik olduğunu zannetmiyorum ama dikkat edelim diye söylüyor olabilir. Çocuk yıkıyorum mesela bı kadın su dolu kovayı ortaya koymuş çocuk atlamış ölmüş. Ek gıda veriyorumyine benzer hikaye bebek ölmüş. Dün gece gelmiş oram buram ağrıyor kesin deprem olacak ne zaman Ağrı’sa olur diyor ama tutturamiyor bı türlü
gülüp geçtiğimde oluyor ama akılda kalıyor işte
Benim kaynanam da böyle herşeyin hemen en kötüsünü düşünüyor yaza büyümüş olur denize gider yuzeriz diyorum hemen yok boğulur falan diyor yada çocuk kucağında mutfakta yemek yapma yanar bende dedim niye herşeyin en kötüsünü söylüyorsun bunlar benimde aklıma geliyor beni daha çok korkutuyorsun dedim şimdi söylemiyor ![]()
Valla canım anlıyorum seni o zaman kısa süreli kal uzun kalma benim eşinde işi gereği şehir dışına da çıkıyor ama ben gitmiyorum rahat edemiyorum heryerde bebek olunca hiç çıkmadı ama hiç belli olmuyor aniden bir haber geliyor yarın yola çıkıyorsunuz diye bakalım bu sene nasl olacak. Sen dile getir olumsuz şeyler söyleme bana diye ya da eşine söyle o söylesin annesine
Benimde kayinvalidem öyle.
Spora gondercem diyorum buyuyunce,aman şimdi olduruyorlar cocuklari diyor falan felan agzini hic hayra acmadi hic bir konuda en nefret etdigim yani bu.
İnsan bir agzini hayran açar ki hayirli olsun dimi.
Kotuyu niye cagiriyorsun be kadın![]()
Ne zaman öleceğini biliyorsan söyle de hazırlıklı olalım de.. bu ne bee![]()
Bence ters psikolojik baskı uygulamalısın. Çünkü bazı insanları ne kadr uyarırsan uyar onların rahatsız ettiği tarzda etmezsen aynen devam ediyorlar saçmalamaya. Beyaz yalan olacak biraz ama şöyle de sende misal kaynanan 50 yaşında diyelim. Aa elli yasında kadın hiç bişeyi yokken kalp krizi geçirip ölmüş, aa kadının hiç bişeyi yokken kanser olmuş vs. Biraz abartı gelebilir ama emin olun etkili olan bu. Test ettim onayladım ordan biliyorum : ))