Kızlar bu ara sosyal medyada çok karşılaşıyorum markette sarılan kefirler varya sabah aç karna içilince düzenli kullanımda baya kilo verdiriyormuş. Bizde malum doğumdan sonra çok aldık hele ben hiç veremiyorum o yüzden denemek istiyorum aranızda kullanan falan varmı. Bebeğim 7 aylık günde 2 3 kez emiyo ama fazla değil sütüm azaldı sanırım. Oda ayran gibi bişeymiş galiba. Daha önce hiç almadım. Fikri olan varmı bu konuda
Ha yani kullanabiliriz sıkıntı olmaz demi
Hangi marketten alıyorsunuz
Sabahları aç karna içince baya kilo verdiriyormuş ne karşıma çıktıysa yorumdakiler hep aynı yazmış kilo verdiyor diye denemek istedim
Bi sıkıntı olmadı. Süt ürünlerine alerjisi olmadıktan sonra kullanılabilir
Migrostan almıştım ama Bim ve A101 de de var. Kefirzadem diye bir marka daha var o da temiz içerikliymiş sanırım o da Migros ta var
Evet denemek lazım. Tabi tek başına yeterli olmaz beslenmeye de dikkat etmek lazim bence
