Kefir içmek

Kızlar bu ara sosyal medyada çok karşılaşıyorum markette sarılan kefirler varya sabah aç karna içilince düzenli kullanımda baya kilo verdiriyormuş. Bizde malum doğumdan sonra çok aldık hele ben hiç veremiyorum o yüzden denemek istiyorum aranızda kullanan falan varmı. Bebeğim 7 aylık günde 2 3 kez emiyo ama fazla değil sütüm azaldı sanırım. Oda ayran gibi bişeymiş galiba. Daha önce hiç almadım. Fikri olan varmı bu konuda

Zayiflamak için denemedim ama tadı güzel seviyorum bebegim 9 aylık ona da veriyorum ara ara o da çok seviyor.

Kullandığım kefir bu

Ha yani kullanabiliriz sıkıntı olmaz demi

Hangi marketten alıyorsunuz

Sabahları aç karna içince baya kilo verdiriyormuş ne karşıma çıktıysa yorumdakiler hep aynı yazmış kilo verdiyor diye denemek istedim

Bi sıkıntı olmadı. Süt ürünlerine alerjisi olmadıktan sonra kullanılabilir

Migrostan almıştım ama Bim ve A101 de de var. Kefirzadem diye bir marka daha var o da temiz içerikliymiş sanırım o da Migros ta var

Evet denemek lazım. Tabi tek başına yeterli olmaz beslenmeye de dikkat etmek lazim bence