Kızlar sık sık karşıma cikiyor istgramda falan bu bebekler için kehribar kolye ilk 3ay bilekte sonrada boynuna takılıyormus gaz sancisini huzursuzlugunu alıyormus bebeğin. Ne kadar doğru bilemedim şimdi kullanan var mı gerçekten işe yarıyor mu, memnuniyetleri de var sayfanin ama bi kolye nekadar sakinlestrebilir ki bebeği. Diş zamanındada rahatlatyormus. Anlam veremedim.
Gerçek kehribar kolye ise bnde duydum işe yarıyomuş ama kullanmadık ceker boncukları yutar fln korkusu ile
Evet işe yarıyor bizde gerçek kehribar kolye bar sık takmıyorm ben ama işe yarıyor. Oltu taşını duymuşsunuzdur belki bizim burda direk gerçek taşları var satılıyor biraz pahalı ama değer
Her insana gelmezmiş ama bende kullandım oğluma sürekli ağlıyordu sakinleşsin diye sonra birgün hastaneye gittim hastalanmıştı diye sürekli hasta düşerdi doktorun yanında bir adam oturuyordu baktım dedi ki bu kolyeyi ne için taktın bende dişi rahat çıksın uykusu daha rahat olsun ve nazar için dedim baktım dedi o kolyeyi çocuğun boynundan çıkar tamam dedim geçiştirdim baktım sonra yine ısrar etti ben sana onu çıkar dedim neden hala çıkarmamışsın aldım çıkardım her çocuğa gelmez dedi belki hastalıkları hep bu yüzdendir dedi
Aaa çok sasirdim doğru olabilir.
Kopma korkusuyla bende almadim bogazina kacar allah korusun 20 gun once amcam torununu kaybetti 15 aylik di soluk borusuna leblebi kacti domtorlar alamadi öldü ewde cok dikkatli olmak lazm smdi bide merakli zamanlari ceker koparir weya boynuna zarar werir
Bayadir burdayım canım profli degstrmeyi öğrendim o yüzden degstrdim![]()
![]()
Evet doğru diyosunuz koparma etme durumları olabilir bende o yüzden korkuyorum
Ben de ara sıra takıyorum ablam ve eniştem hediye olarak aldı. İlk zamanlar rahatsız ediyor diye çok takmamıştım ama bu ara kızım çok hırçınlaştı sürekli huysuz o yüzden tekrar taktım. Dünden beri takıyorum biraz daha sakin gibi aslında, ama gece uyandı tekrar uykuya geçmedi bir türlü. Dişten zannettim diş jeli sürdüm ama yine de uyumadı yani dişle alakası yokmuş demek ki. Genel olarak kolye biraz sakinleştiriyor gibi ama öyle ciddi bir fark olur mu bilmiyorum. Bizimki böyle her boncuğun arasında düğüm var oldukça sağlam yapılmış.
Ben kızım 4 aylıkken alıp takmıştım şuana kadar. Dişinden dolayı ağız salyası çok akıyordu onun için almıştık çok yardım ediyor. 16 aylık olduk şimdi de var boynunda hiç ellemiyor (ben çıkartmazsam görmüyor boynundan). Bizimki ağız salyası için. Nazardan, dişi kolay çıksın diye onlar için ayrı galiba onu denemedik.
Yok valla 9aylik olcaz nerdeyse ve buradayız![]()
Uyu maşallah yavruma ![]()
Teşekkür ederiiz
![]()
