Kendine vurma

Kızlar benim bebeğim 11aylik oldu ilk dişi hafiften patladı çıkıyor yani diş çıkarma dönemlerindeyiz ve memedeyken uykuya geçişte sürekli elini yüzüne kafasına vuruyor Tokat atar gibi agrisi var diye mi anlamadım sizinde yaşadığınız bir durum mu ve ne yazikki ekranda izleyen bir çocuk ondan mıdır çok korkuyorum. Kendmi suçlu hissedyorum ama desteksiz büyütüyorum temzlktir yemektir hepsine yetsmeye çalarken çocukta TV izliyor elimden geldiginde kapatip onunla vakitte geçirmeye calsyorum ama okadsr çok yoruluyorum ki.

Bebeğim 18 aylık sadece emerken yapıyorsa bence diş ağrsıından ne yapacaklarını bilemiyorlar . 3-4 dişi şiş ve çok zor çıkarıyor sadece emiyır emerek uyumak istiyor ve beni emerken sürekli bana vurmaya kendşne vurmaya kıvranmaya değişik değişik hareketleri var . Bence diş ağrısı gece vs ağlamaları da varsa diştir bence .

Bende tek bakıyorum ekranla 18. Ayda tanıştı onda bi saat dayanmadıgımda ancak açıyorum . Ama açmadan daha sakin kendine uğraşlar buluyor . Açtıkça istiyor alışıyor onu fark ettim . Siz de yorulduğunuzda sakince oturup kendi kendine bişeyler keşfetmesinş sağlayın bence . Emin olun büyüdükçe daha da zorlaşıyotlar

Çok çok aglamasada sürekli memeye kalkiyo belli memede rahatlıyor gibi,

Benimkide öyle kaç aylık olduk hala diş derdimiz gitgide artıyor doktor bile ağzını gördü çok ciddi ağrı yapar öok şiş dedi bu akşam yoğurt bile yiyemedi oğlum . Çok sakin olup bebeğinizin yanında olun her zaman . Stres yapınca daha çok ağlıyorlar. Oğlum dşin mi ağrıyor onlar çıkacak geçeçek vs deyip emziriyorum iki gündğr biraz daga rahat uykuya geçiyor

Doğru diyosunuz, hem desteksiz büyütüyorum üstüne birde çevrem okadsr yoruyor ki, kaynanam iki sokak ötede oturuyor her akşam ama her akşam gelir sevip gider gece 12de bile bazen normal gün içinde bile gelir tam ayağımda sallıyorum uyutcam bı bakiyorum kapı çalıyor gelms sevmeye kapıya bakcam diye mecbur çocuğu brakinca oda uyanyor. Şimdi bile çocuk uyumuştu dger torunu bizdeydi ona alip gidicekti o firsatla benimkinide sevecek diye girdi içeri uyudu dedik o sıra Bebek uyandı odaya kostum uyutcam uyumadı uykusu bozuldu o sıra ald oynadi onunla gitti iyice uykusu açıldı ve şuan daha yeni uyutabildik eşimle hem desteksizim.hemde çok yoruyorlwr beni.

Hiç sormayin yaaa yemek.yemesi bile azaldı çocuğun

Çok anlayışsızlar bende eşimin ailesi böyle yapardı çoçuk uykusuzluktan ağlardı uyutöa zamanı odaya gelip almaya çalışırdı yenge uyutucam falan derdim mecbur almazdı ve be 9da uyuttum hep alışıyor o saate sizde deneyip kendiniz de rahat edersiniz onlatda 9 10 dan önce sevsinler müsade etmeyin uyku zamanı sonra kim upraşıyot onlar mı sanki ?

Uyku saatindeöyle alırlarsa düzeni de bozulur yorgunlukta olur uyuyamaz . Ben bunlara inat 9da aldım bebeğimi odaya uyuttum arada sizde uyuma numarası yapın kafanız dinlensin çıkmazdım odadan

Ara ara oluyot umarım hafif atlatır bizimki çok zorluyor bebeğimi

Vallahi yaaa, şimdi esimede dedim artık kim sevmeye geliyorsa erken gelsin sevsin geç saatte daha kimse gelmesin, onlar şimdi gittiler evlerine rahat rahat uyuyacaklqr yarında istedikleri saatte uyancaklar ama biz bu saate kadar uğraştık birde sabah bebeğin uyanmasiyla mecbur uyancaz,

Valla suan 11aylik alt tek dışı çıktı sadece ama tam çıktı sayılmaz minnacık şekilde ama belli çok huysuz. İnşallah hepimiz bu dönemler sağlıkla atlatriz rabbim sizinde yardımcınız olsun

Evet malesef müsade etmeyin . Eşimde eskiden işine gelmezdi 9da uyutma derdi şimdi dünya varmış diyor

Bebekde aizde rahat edin . Uykusu geldi vs derssinşz sakinleştirip aynı saatte uyutmaya gündüz uykularına dikkat etmeye çalışın bi iki hafta gece uyanmaları falan sık olmssda pes etmefen uyutun geri sonra alışıyorlar o saate

Büyürken de ağrı yapıyormuş . Allah yardımcımız olsun ;( zeytinyağ karanfil ile masaj yapın mutlaka

Haklısınız bakalm uzun bu sure vermemeye karar verdim bakalm nasıl olcak