Kepce kulak

Kızımın kulaginin bir kepce mi anlam veremdim de bükük duruyor bide killi daha dokulmedı killari.:dotted_line_face:bandana cok nadir takiyom nasil gider kulaginin büyüklüğü


Benim kızımın iki kulağı da o şekildeydi uyurken sürekli düzeltiyordum ama kafasını çevirdiği icn yine aynı oluyordu. Sonra takmamaya başladım düzelir dediler ki gerçekten de düzeldi. Kızım şuan 9 aylık eskisi gibi asla değil. Kıla gelince de zamanla dökülür o şekilde kalmaz.

InsAllah ya ya bilmiyom kimisi zamanla duzelmiyor sanki bi arkadasimin cocugunun kulaklari yamuk ve kepce bereleri de gelmiyor artik insAllh kilda dokukur saci dokuldu ama .takali horozlara benzedi kizim​:joy:

Hayır bu kepçe kulak değil. Sadece üst kısmı çıkık duruyor kulak büyüyüp etlendiği için. Benim oğlum kepçe kulak oldu. Sürekli kulağını katlayarak yatıyor başını sağa sola çevirdikçe. Kulak kepçesi tümüyle ayrık ve karşıya bakıyor. Sizin bebeğinizin kulak kepçesi kafasına doğru yatık. Çok güzel bence kulakları.

Kiz benim kizin tek kulagi ayni C harfine benziyor :joy:

Benim oğlumun da herkz dedi kulağı ne küçük halada küçük ama son zamanlarda nazar ettiler kulak memesi kıvrık duruyo

Aman bu milet her seye karisir oldu .

Bizim ailede de hiç kepçe kulak yok yani genetik diyebilecek hiç biri yok doğduğunda sapkalar hep kafasından çıktı hiç durdurmuyordu kafasını çevirip çıkarıyordu kulağı kıvrıla kıvrıla kepçe oldu duzelir mi bilmiyorum bandana takıyorum gün için de insallah boyle kalmaz yoksa büyüyünce bana çok kızar :joy:

Hahaha ayni bn bnde isilik oluyor diye gun icinde bere takmiyorum. Bandana da cok nadir arada gozune geliyor sonra susecek boga gibi deliriyor​:joy::joy::joy:

Valla aynı oda rahatsız ediyo tabi kulağı kızarıyor kıyamıyorum da ama kepçe kalmasından iyidir :joy:

Bklm hayirlisi biz onlem alak da ya benim bildigim kulak bantlari var galiba kulagini yapistiriyon diy hic alip da denemedim .

Bende duydum onu da bebekler için kullanılmaz diye gördüm acitabilir herhalde

Bilmiyorum onu bah