Kepek problemi

Merhaba Annişler​:bouquet:

Buyuk kizim 11 yasina girmek uzere şimdiye kadar hep bebek sampuani ile yikandi artik normal sampuana gecdik ama kepek problemi olustu kepege en etkili evde ne yapabilirim tecrubelerinizi paylasin lutfen :face_blowing_a_kiss:

Mantıken böyle durumlarda şampuanı değiştirmek en mantıklısı, Pantene falan mesela bende deli gibi kepek yaparken Gliss veya Bioxcin hiç kepek yapmadı:slightly_smiling_face:

Evet sampuan degisikligi de yaptim ama duzelmedi demekki baska bitane daha denemek lazim