Merhaba Annişler![]()
Buyuk kizim 11 yasina girmek uzere şimdiye kadar hep bebek sampuani ile yikandi artik normal sampuana gecdik ama kepek problemi olustu kepege en etkili evde ne yapabilirim tecrubelerinizi paylasin lutfen ![]()
Merhaba Annişler![]()
Buyuk kizim 11 yasina girmek uzere şimdiye kadar hep bebek sampuani ile yikandi artik normal sampuana gecdik ama kepek problemi olustu kepege en etkili evde ne yapabilirim tecrubelerinizi paylasin lutfen ![]()
Mantıken böyle durumlarda şampuanı değiştirmek en mantıklısı, Pantene falan mesela bende deli gibi kepek yaparken Gliss veya Bioxcin hiç kepek yapmadı![]()
Evet sampuan degisikligi de yaptim ama duzelmedi demekki baska bitane daha denemek lazim