İlk doğumumu baştan sonra özel hastanede sezeryanla dogurdum bazıları devlet hastanesi olsaydı normal doğum olurdu gibi piskoljik baski uyguladılar ikinci gebeliğim var ve bu sefer de devlet deniyelim dedim ve bugün doktor kese tam gözükmüyor ama aşağıda dedi hastanede bir kaç damla lekelenme oldu doktora söyledim bişey demedi kaç haftalık olduğunu dahi söylemedi ultrason da bakarken pek olumlu konuşmuyordu beta istedi pazartesi tekrar gel dedi kendim beta değerinden baktım 4 5 haftalık madem böyle riskli ilaç yazabilirdi ilk gebeliğimde de erken öğrenmiştim yine 5 haftalık falan doktor progestan başlatti tüm hastalarına öyle yapıyormuş 10 12. Haftalara kadar risk oluşmasin diye yine kendim progestan başlasam mi sizce bir sıkıntı olurmu
Öncelikle hayırlı olsun. Doğuma daha çok var eğer devlete güvenmiyosanız bebek tutunana kadar yine özele kwndi doktorunuza gidin
Devlette de özelde de tamamen doktora göre değişiyor her şey. Ben gittiğim her doktordan farklı tepkiler alıyordum yani bildiğiniz bir doktora gidebilirsiniz veya araştırıp iyi bir doktor devlette bulup ona gidebilirsiniz. Devlette bana bir ilacı verip kullan diyen de oldu başka bir devlet hastanesine gidince bunu kullanma bu ilaç kötü diyen de oldu. O yüzden en iyisi bilindik bir doktor olması.
Hayırlı olsun vakitlice sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Eğer ilk doğumunu yaptıran doktordan memnun kaldıysan yine onunla devam etmen daha iyi olabilir. Devlet hastahanesinde gittiğin doktor seni olumsuz etkiliyorsa gitme bence. Hamilelik, duyguların yoğun yaşandığı bir süreç o yüzden seni iyi hissettirecek bir doktor tercih etmende fayda var. İki doğum arasında belirli bir zaman dilimi geçmesini bekler doktorlar eğer o zaman geçmediyse normal doğum yaptırmazlar. Ben o süreyi bilmiyorum eğer yeterli zaman geçtiyse ve her şey yolundaysa özel hastahanedeki doktor da risk görmediği takdirde normal doğum yaptırabilir. Bende en başından sonuna kadar özel hastaneye gittim doktorum son güne kadar normal doğum yaptırmak istedi. Fakat son kontrolde sezeryana alınmam gerekti bazı riskler vardı. Eğer öyle olmasa beni normal doğum yaptırmak için ikna etmeye çalışıyordu.
Bir de doktor vermediği sürece ilaç kullanmayın ne olur ne olmaz dikkat etmek gerek ![]()
Benim düşüncem insanlara göre yaşamayın onlar hep konusucak bı sebep bulur ,Nasreddin hocanın bu hikayesi çok güzeldir.Siz kendiniz ruhunuza iyi geleni yapın hamilelik ekstra bı durum bibcan var içerde sizinle direk etkileniyor,sizin canınız ne istiyor onu yapın ve artık bildiğiniz üzere kişi kendinin doktoru oluyor kendiniz ve bebeğiniz için kendinizi dinleyin size ve bebeğinize iyi geleni yapın.Cunku önemli olan sadece siz ve bebeğinizin durumu
Özelde ki qdoktorundan memnunsan değişme bencede… tabiki tedbir amaçlı ilaç iğne başlayabilirdi