Bende bebeme bundan kullanıyorum, her sabah kilosu kadar veriyorum., oğlum aç ağzını bak ne geliyor diyorum severek heyecan ile açıyor agzini:)
Bana eczacimiz önerdi,.kendisi de iki yıldır oğluna kullaniyormus , o demir tadi yok, dişlerde iz birakmiyor demişti.. kullanmadan çalkalayın
Rengi böyle beyaz bulanık olması normal mi
Evet bende de öyle
Sağol canım ilk defa kullanıyorum normalde koyu kahve olurdu bu beyaz olunca şüphelendim
