Kilo alım sorunu

İyi akşamlar. 9 aylık bir bebeğim var 1400 gram doğdu. Şu an 6800 gram ama son 2 ayda sadece 200 gr almış yani çok çok az. Son 1 aydır ek gıda reddi yaşıyor ne yaptıysak düzelmedi
bu yüzden kilo alımı çok düştü doktor mama desteği vermemiz lazım dedi ama aylardır bebeğim hiçbir biberonu tutmuyor. Denemediğim mama markası kalmadı hepsinde tepkisi aynı. Biberona anne sütü koyduğum zaman onu da içmiyor. Avent kullandık ik doğduğunda sonrasında asla kabul etmedi, mamajoo, wee vs birçok markayı denedim hepsinde sonuç aynı. Şimdi lansinoh aldık ama saatlerce uğraşsam da en fazla 30 ml içiyor. Ek gıda reddi, biberon reddi yaşayan ve çözüm bulabilen var mı?

Kasikla vermeyi dene cok zor oluyor ama dene ben biberon reddi yasadigimda biberon un ucunu agizina sıkıyordum oyle oyle az az mama veriyordom simdi duzeldi .

3 aylıktan beri biberon reddi var ara ara deneyip duruyorum ama bi gelişme yok :smiling_face_with_tear: suluğuyla, bardakla, fincanla falan denedim ama kaşık denememiştim. Bir de öyle deneyeceğim çok teşekkür ederim :heart_hands:t2:

Rica ederim​:four_leaf_clover:

Ayni sorunlar bebde de var evde cesut ceit biberon benim bebek ac kasik biberon da bi tık iyi geldi nasil bisey bu anlamadim bu durumu cozenler nasil yapmis bize de yardimci olsalar keske

Tüm forumlarda okudum net bir çözüm yolu bulamadım :person_shrugging: doktor da 1 yaş altı için yapacak çok bir şey yok diyetisyen ile görüşün dedi :person_shrugging::person_shrugging: bugün görüşeceğim öğleden sonra. Mamaya alışana kadar en azından anne sütü ile daha fazla kilo almasını sağlarız dedi ama bakalım

Canik ejektöre çekip vermeyi dene

Ya ben comotomo kullandım hiç meme reddi yaşamadım ve kızım da asla bu biberonu reddetmedi.