Kilo alımı az mama

Bu mamadan kullanan var mı bebeğimin kilo alımı az doktor öyle söylüyor 4 ayşık 5 buçuk kilo kullanıp işe yarayan anneler varsa yardımcı olun

Ben kullanıyorum bir aydır gerçekten güzel kilo aldırıyor günde bir şişe bitiriyoruz bizde dört aylığız

Merak ettim günde bir şişe yetiyor mu kaç ml yani

200 ml bir şişe

Bizim tek sorunumuz biberon tutmuyor siz nasıl alıştırdıbız acaba kaşıkla vermeye çalışıyorum çok zor yarısını çıkartıyor yarısını da yutuyor

Ben hep kaşık biberon kullanıyorum normal biberon vermedim bazen yutmuyor o zaman emziğini veriyorum ağzının kenarından biberonun ucunu da almasını sağlıyorum o şekilde sanki emzikten mama geliyormuş zannediyor emer gibi içiyor sizde deneyin eğer emzik tutuyorsa işe yarar

Teşekkür ederim bir de böyle deneyeceğim inşallah işe yarar​:hugs:

Rica ederim inşallah işe yarar bana da yazın sonucu :smiling_face::folded_hands:

Eczane de mi satılıyor canım bu fiyatı nedir? Kilo alımını desteklemek için kullanabilirim bende

Bize de doktor kilosu yeterli ama istersen Nutricia infatrini mama alabilirsin dedi normalde doktor rapor yazması lazımmış kilosu az ise ama bize yazamadı tabi tanesi 65 tl ama henüz almadım karar veremedim

Eczaneden direkt alınıyor mu bilmiyorum bize doktor rapor çıkardı o şekilde temin ediyoruz adet fiyatını da bilmiyorum bir aylık 30 şişe 560 tl ödedik

Anladım canım teşekkür ederim :hibiscus:

Raporsuz alınmıyormuş tıbbi destekli mama olduğu için