3 aylık bebeğim var şu 4400 gr 36 haftalık 2540 doğdu emmesi güzel sadece anne sütü ile besleniyor ama 1 aylıkken çok kustu reflü dediler kusması bu ara yeni azaldı acaba ondan mı alamadı kilo ya da normal mi kızımı çok sık emziriyorum bezleri güzel sayısı her emzirmede değişiyorum nerdeyse üzgünüm bu duruma