Merhaba hanimlar size kilo hakkinda soru soracaktım kizim 10.5 aylik biraz kilolu doktoru birsey demedi ama biliyorsunuzdur belki çevrem fazla kilolu diyo sizce yuruyunce kilo kaybeder mi obez turune girmesinden korkuyorum masallah yemesi cok guzel nazar edecekler diye de korkuyorum
Şuan henüz gelişim döneminde ayaklaninca kilosunda mantıken evet azalma beklenir ama bu durum da bir azalma yoksa cocugun hareketlerini kısıtlayacak bir kilo alımı varsa o zaman belki diyetisyene danışmak şart olabilir.Cocukluk dönemi beslenme alışkanlıkları bence önemli hayatını etkileyebilir çünkü..Bir de bebeğiniz için doktorunuz zaten birşey dememiş içiniz rahat olsun, çevreye bakmayın offf zayıf olsa niye zayıf aç mı bırakıyorsun derler …Aslında şuan bir çıkarım yapmak için bile erken siz sordugunuz için cevap vermek istedim.
Etrafa bakma kaç kilo bilmem ama hadi taş çatlasın 12 olsun diyelim ki gayet normal . Doktor eğer bir şey demediyse bir şey yokdur. Bizim halkımız bebek sağlığından ziyade bebeğin kilosuna bakıp yorum yapmayı çok severler. En sinir olduğum şey. Bebeğim doğum kilosuna göre kilosuna çok kilolu veya çok zayıf denir. Her bebeğin kendine has yani sorun olsa kesin doktor der sizi bırakmazdı . Maşallah Allah nazarlardan saklasın güzel güzel yesin hep inşallah sizi hiç üzmesin. Yürüyünce kaybedebilir ama enerji açığı çıkar yemek isteyebilir yine belki ilerde boyu uzar bir anda gider kilo zayıflar bu sefer de zayıf diye derdine düşersiniz. O yüzden çok böyle senaryo var sağlıklıysa kafanıza takmayın Allah sağlık sıhhat versin