Bebeğim 8 aylık oldu ne yazik ki ek gıda yemiyo başlarda her şey ve bolca yiyordu 1 aydır red var sadece anne sütü alıyor onun dışında tarhana çorbası çok seviyo onu kıymalı et sulu yapıyorum bu kilo aldırmaya yeter mi ? Bu ay hiç almamış nasıl toplarız tarifiniz var mı kilo aldırıcı sevebileceği
Bnm kıızm da 8. Aya kadar çok güzel yiyordu ama 8 aylık olduktan sonra inanılmaz iştahı gitti bir kilo verdi ne yaptıysam yemedi yediğini hep kustu 10 aya kadar perişan oldum yemesiyle sonra yavaş yavaş düzeldi diş dönemindeydik o zaman ondan mı nazar mı bilmiyorum ama çok çektim bnde bırakın şimdi neyi seviyorsa onu verin aç kalmasıdnan iyidir ara ara ceşit teklif edin ama ısrarcı olmayın yemiyor diye de bırakmayın inşallah tez vakitte geçer iştahszlığı iştahsz bebek çok zor oluyor maalesef
Canım bal kesinlikle verilmez ve içecek olarak inek sütü 1 yaşına kadar kesinlikle verilmemeli onun dışında sebzelerle başlsyabilirsin yoğurt verebilirsin 6. Ayın içerisinde yumurta sarısı verebilirsin 7. Aydan sonrada karnabahar soğan sarımsak deneyip çok gaz yapmıyorsa verebilirsin soğan ve sarımsak için genelde gaz problemi yapar diye 8. Ayı bekleyin diyorlar ama çorbaların vazgeçilmezi olmalı bence doğal antibiyotik bunlara dikkat edin bu şekilde ilerleyebilirsin fikir olur ama ben 5 ay 10 günlükken başladım tadımlara başlarda iyiydi sonra kaşık görünce ağlamaya başladı yani 10 günlük tadım sürecimiz oldu sonra işte 2 gündür ara verdim canım reddediyor çünkü ağlıyor
Başlamadan önce kesinlikle bebeğinden emin ol derim benimkide çok hevesliydi yemek görünce iştahlanırdı ama iyi sonuç vermedi şimdi 8 gün var 6. Ayına girmesine o zaman yeniden başlayacam
Ay bu red dönemlerinde gerçekten insanın eli kolu bağlanıyor Allah yardımcınız olsun bende geçenlerde aynı konuyu açmıştım ama benimki küçük daha 5 ay 22 günlük onun için ben bıraktım 6. Ayı bekliyorum yeniden başlamak için benimki de 8 günlük tadım sürecinden sonra kaşığı görünce ağlamaya başladı ![]()
Sanırım bebekler onlara yapılan ozel yemekleri sevmiyorlar ben kendı oglumda deneyımledım tatsız tuzsuz olanları hıc yemek istemedi bende eskı usul uygulama geçtim ne yersem veriyorum gecen pilav ustu kurufasulye yaptım bayıldı
10 aylık boy ve kilosu onde dedı doktorumuz herseyi ver dedı yogurt sevmesi cok onemlıydı benım ıcın tam bır Yoğurt canavari diyebilirim sağlıklı olsunlar da kilo bence onemlı degıl
Evet bu taktiği denedim sabah avokado omlet zeytin peynir hepsini yedi normalde ağzını açmazdı tuz farkı diyebilirim benim bebeğimde önde iri bir bebek bu ay almamıştı ama şimdi böyle devam edicem
Şifa olsun bebişlerimize