Kızlar selam 72 kilo ile doğum yaptım şuan 58 kiloyum ama bunda sabit kaldım gitmiyor yardımcı olur musunuz elinizde diyet listesi falan ya da yardımcı olacak fikirler var mı ?
Benim listem var yine kilon iyi canım ben 2 aydir yapıyorum arada kacamaklarim olmasa cok iyi vermistim şimdiye kadar. 80 le doğum yaptım suan 68 kiloyum elimde liste var ama 2 ana 2 ara öğün seklinde benimki ben oyle istedimm. Tam uglarsan 1 ay da 6 7 kilo gidiyor
İyi gidiyormuş ![]()
Aslında 58 direnç kilosu olmuş olabilir. Önceden de böyle 58 gibi kiloda sabit kaldıysanız ondan şu anda gitmiyordur . Kemdi düzeninize devam edin sonraki zamanlarda düşer kilonuz yine
Ya listenizi bana atsanız olur mu
Hiç 58 i görmemiştim ki en fazla 54 olmuştum
Ya işte o sıralardaki durumunuz neyse ona göre aslında bir direnç kilo var araştırıp bakabilirsiniz. Biraz onda durdumu bünye onu benimsiyor gibi
Canım 58 çok değil aslında şimdi şöyle bişey var doğumdan sonra ister istemez bir kaç kilo kalıyor ben ilk çocuğum doğduktan sonra 53 kiloydum kızım 2 yaşındayken bir anda 61 e kadar çıktım psikolojim falan bozulmuştu ama yıllardır 60 lardayim bu benim normalim oldu Mart da ikinci bebeğim oldu 63 de hamile kaldım 65 kiloda doğum yaptım şimdi 59 um emzirmeyi bırakınca 65 i bulurum yine . Birde herkesin bünyesi farklı eğer çok ısrarcıysan zayıflamakta bir diyetisyenle zayıfla derim çünkü yağdan değil kastan verirsen pekte sağlıklı bı zayıflama olmaz senin bebeğin var güçlü olman lazım ![]()
bide emziriyorsan diyet yapmak zorlayabilir yani kendi adıma konuşuyorum ben emzirirken çok acıkıyorum aşırı çok yiyorum asla yapamam heralde diyet ![]()
Kız 58 mis gibi kilo daha ne istiyorsun 79 ile doğum yaptım 71 de kaldım 60 a düşsem yeterdi bana ![]()
Diyet zor oluyor bide bebgim aktif emiyo bazen gözümün önü kararıyor![]()
Ama benim boyum kısa 158 ![]()
Teşekkürler ![]()
Yaa bak işte emzirirken çok zor bacım Allah korusun sağlığın bebeğinin sağlığı daha önemli bence emzirmeyi bırakınca başla zayıflamaya sen ![]()
Rica ederim bunu fam uygularsan rahat 6 7 kilo gider
Ya öyle tabi ama aynya bakmak istemiyorum
Ayy inşallah
83 le doğum yaptım 83 kiloyum şuan
. Bebeğim bir yaşında.
Benim kadar kısa değilsenizdr ![]()
![]()
Benimde 1.60 kız uzun değilim yani tombişim şuan hayatımda da hiç bu kiloları görmemiştim ![]()
![]()
