Kilo verme

Ya kızlar 1.5 yıl oldu doğum yapalı ben hala kilo veremedim veremiyorum da 74 kiloda kadım nasıl kilo vericem kızlar yardım edin doğumdan sonra nasıl kilo verdiniz (hala emziriyorum o yüzden kilo veremiyor muşum çevremdekiler böyle diyor)

Emzirmeyi bıraktıktan sonra size tavsiye edebiliceğim bir şey var sinir otu kaynatıp sabah akşam bir fincan için iştahı bıçak gibi kesiyor yıllardır kilo vermekle uğraşan biri olarak yazıyorum çok faydasını gördüm

Ayyy gerçekten mi emzirme yine bırakınca kesin deniycem hindi bağlı kahvesi içiyorum işe yaramıyor biraz iştah kesiyor ama onunda bebeğime etkisi olurmu kilo konusunda bilmiyorum ama içiyorum artık piskolojik baskı yapıyor çevremdekiler​:pleading_face:

O kahveyide kullandım ben çok faydasını görmedim ama sinir otunu mutlaka dene aktarcılardan ve trendyoldan bulabilirsin çayını içerken mutlaka bol su iç canım vucüt su kaybettiği için umarım sende zayıflarsın :heart::palms_up_together:

Senin kilondan çevrendeki insanlara neya kilo alsan sana versen yine sana hiç takma ağzının payını ver herkese yeterince kilo veremediğimiz için zaten üzülüyoruz onlara neymiş

Kahlısın valla

Emzirirken içsem dediğin otu bebeğe zararı olurmu

bu sinir otu dediğin yeşil yapraklı bişey demi ..yapraklarını mi kaynatiyosun yoksa ucundaki çiçekleri mi bizim burda çok var olmazsa toplayıp kuruturum​:joy:

Emzirirken içilmiyor diye biliyorum canım aktarcılara sor istersen yinede ama bence içme ne olur ne olmaz

Ne bulursan kaynat canım hepsini taze olanı daha çok faydalı :joy:şifa olsun

Evet bu bitki

emzirirken sıkıntı oluyo mu acaba

Bildiğim kadarıyla tüketilmiyor