Kınadığım başıma mı geldi

Merhaba arkadaşlar evlenmeden veya anne olmadan önce başkalarına yorum yapıp da daha sonra aynısını yaşadığınız oldu mu hiç :wink:
Ben çok ağlayan bebeklere ayy ne çok ağlıyor ya falan derdim benim ki de şimdi her şeye ağlıyor.
Annesi yapma dediği zaman yapmaya devam eden çocuklara sinir olurdum şimdi benimki de gözümün içine bakıp gülüyor ve yapmaya devam ediyor.
Dağınık çalışan insanlara sinir olurdum şimdi benim eşim de çok dağınık çalışır bir yemek yapsın mutfağı savaş alanına çevirir.
Sizinde vereceğiniz örnekler var mı

Ben mesel eşimi çok seviyorum hep tamam çocuğum olcak ama eşim başka diyodum hani. Şimdi kızım bağımlısıyım.

Aaa asıl instagramda Nisan Seda çifti vardı. Taşındılar kocaman ebeveyn odasını bebeklerine verdiler ben de ne alaka çocuk ne anlasın diyodum şimdi aynısını yaptık yatak odamızı sadece yatağın sığdığı biyere koyup. Asıl yatak odasını kızıma hazırladık :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Ahh evlat :smiling_face_with_three_hearts:

Anne olursan anlarsın dedikleri evredeyiz şu an :wink:

Aynen öyle :grin::grin:

Evlenir evlenmez hamile kalana ne acelesi vardı da hemen çocuk yaptılar diyordum. Evlendiğim gibi hamile kaldım :grinning_face:

Çocuktan önce babası kızarsa ben susucam ben kızınca sen susacaksın müdahale etmeyeceksin diyordum eşime. Şimdi çocuklara bi kızsın aslan gibi kükrüyorum. Geçen gün kızıma ders yaptırdı babası yapamayıncada kızdı. Hakkın yok bağırmaya bu zamana kadar kaç defa ders yaptırdında şimdi yapamıyor diye kızıyorsun dedim. Bu zamana kadar hep ben ders çalıştırdım kızarsam ben kızarım sen sus otur dedim :joy:

Ben çok konuşan, her şeye konuşan, her konuyla alakadar olan erkekleri çok kınardım. Bilin bakalım nasıl bir adamla evlendim​:joy: adam aldığım tabak çanağın modeline kadar yorum yapıyor, aman ondan da bana ne demez her şeye bir fikir beyan eder. İşin garibi nişanliyken bu hoşuma giderdi :sweat_smile: ne güzel herşeyle ilgili derdim​:joy: ama evliyken bu huy çekilmiyoorr​:sweat_smile: babam çok ağır başlı bir adamdır, kadınsal meselelere merak sarmaz hiç. Eşim misafir gelecekse menüde ne var, hangi yöntemle pişecek her şeyi sorar merak eder, kınamaz olaydım​:joy:

Bende çocuğunu sakınanlara vs çok kızardım diyodum ne o görmemişin çocuğu oldu he. Valla hala göstermediğim akrabalarım var :joy:

Eltimin kızını kinadim, huysuz ağlağan inada hareket eden ve daha fazlası çocuktu, onu kinadim ve kızım aynı onun gibi oldu. Keşke dilim kopsaydi da demeseydim kınamasaydım. Şimdi de anam ağlıyor baş edemiyorum. insAllah git gide sakin çocuk olur çünkü artık ne kafam ne de beynim çalışmıyor aglamasindan.

Ayy bende bundan korkuyordum çünkü bende hep derdim :grinning_face_with_smiling_eyes: Neyse ki korktuğum gibi olmadı

Bazen bende aslan kesiliyorum uyu artık falan diyor eşim bende hemen diyorum bir sorun var demekki belki bir yeri ağrıyor bir şey deme çocuģuma :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Bu benimde başımda ya eşim şu an askeri personel mesleğe başlamadan önce kendi iş yerleri vardı kasap ve restoranları var. ( Babası ve abileri devam ediyorlar. Memlekete gittikçe dükkana gider yemek yapar etle falan uğraşır. )O yüzden mutfak işlerinden anlar ama bazen çok yorum yapınca bende yaptığımdan keyif almıyorum. Bu durum bazı günler sıkıcı olurken bazı günler de işime yarar misafirin ana yemeği %90 eşimdedir hep :grinning_face_with_smiling_eyes:

Demekki görmeyi haketmemişler onlar :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bende öyleydim çok ağlayan çocuklara sinir olurdum. Asil de çok ağlıyor :pleading_face:

Şanslısın o zaman :grinning_face:

Bende küfür eden çocuklari gorunce kızardım anne babası terbiye ogretememis hic mi ayı günah dememişler diye..şimdi ortanca oğlum dümdüz gidiyo herkese daha 8 yaşında anne baba ne kadar yapma desede dayilardan etraftan bı yerden aliyolarmis demekki :sweat_smile: