Bizim alerjimiz var çok şey yiyemiyoruz chia yumurta gibi baglayıcı görevi görüyormuş bebeğine veren var mı nasıl veriyorsunuz
Ben chialı dondurma yapmıştım. O tariftede bağlayıcılık görevi görüyordu. Çok yemedi ama zaten genel olarak çok yemez kızım yaptığımla kalırım. Pankek yapmayı düşünüyorum ama daha denemedim yine suda bekletip tarife eklerim
Benim kızımda öyle iştahla yediğini görmedim bi
Ben ikisini de kullaniyorum. Chia bekledikce jel kıvamı alıyor.
İştahla yaptığımız her tarifi silip süpürdükleri günleride görürüz inşallah ![]()
Nasıl yapıyorsun acaba
Âmin inşallah
Kinoa, bulgura benziyor. Pilavini yapıyorum, sebze yemeklerine koyuyorum. Chia tohumunu daha cok meyvelerinin uzerine, yogurduna veya muhallebisine koyuyorum.