Kizim 3 sınıfa gecti kitap okumayı daha fazla sevip gönüllü ders yapmasi için odasında neler yapabilirim normal bir odasi ders masası kitaplık var fikir almak istiyorum kitap okumasını hevesle cok istiyorum
Alışkanlık edinene kadar her bitirdiği kitaptan sonra puan toplayıp sizin belirleyeceğiniz puana ulaşınca istediği bir şeyi yapabilirsiniz. Birlikte kütüphaneye gidip kitabını kendisinin seçmesi onu motive edebilir ve bitirme süresi olup değiştireceği içinde gayretle bitirebilir. Odasına küçük bir okuma alanı koltuk, minderlerle yapılan bir köşe olabilir. Ve en önemlisi birlikte yapılan okuma saatleri bizde gördükleri şeyleri daha iyi kopyalıyorlar.
Kizimin ilkokul ogretmeni kitap okuma saati yapti 4 sene boyunca okul kitapliguna kitaplar aldik ozet cikardilar karnelerine okuduklari kitap sayisini yazdi kitap kurdu belgesi verdi inan nezaman kitapcinin onunden gecsek anne kitap bakalim alalim der . Ogretmeni aşiladi bunu. Kitap okuma saati yapin evde hergun ama sizde okuyun sizden gordukce oda heveslensin. Kitap almaya goturun kendi baksin begensin
Tm tsk ederim çok hoşuma gitti bu fikirler hepsini yapmaya çalışacağım nur hanim
Evet olabilir huveyda hanim.kitap kurdu iyimis ben gece geç saatlere kitap okumayı seviyorum artık beraber okuruz ins
Evde her gün düzenli olarak okuma saati yapabilirsiniz ailece okumanız sonrasında okuduğunuz kitap üzerinde konuşmanız hoşuna gidebilir. Okuduktan sonra ödüllendirmeniz hoşuna gidebilir. İlgisini çeken kitapları ona hediye edebilirsiniz. Stickerlerle kitapları süsleyebilirsiniz. Aklıma bunlar geldi şu anlık ![]()
Tsk ederim hepsi çok güzel fikirler varolun
Kutuphaneye gidin cok guzel koseler oluyo
Masal saatleri oluyo kutuphane gorevliler eglenceli hikayeler okuyo.
beraber kitap seciyorduk
10 kitap secme hakkimiz var uzatabiliyorsun.
Ben buyuklerle oyle yapardim eymen le de gittim
Bebek kosesi var orda vakit geciriyorum
Cay kahve dergi egleniyoruz.
Benim ortanca da 3 e geçti nefret ediyor kitaptan odevden hocasi tatilde en az 50 sayfalık 20 25 kitap okuyacak dedi bizimki toplasan 30 sayfa okumadı ne teklif etsem ne kitap versem yok diyor ne yapsam da okumuyor okumadığı içinde okuma hızı çok yavaş ![]()
![]()
Bizim burda maalesef öyle yerler yok keşke olsa belki o sayede heveslenirdi
Odullendir mesela yarim saat okursan yarim saat oyun oynariz beraber yada kendine izin verirsin.bir sure boyle devam edebilirsiniz.kendileride bisey vermeleri lazim ogrenmeleri lazim yani sadece oyun oyun degil gonulsuz de olsalar.
Beraber okuyun bide
Ablam çocuklarına takvim hazirlamış pano gibi. Her ay için kitap belirlemişler belirli hedefler var o hedeflerde ödüller var. Mesela sinema aqua park hamburger kendisinin belirleyeceģi hediyeler falan var. O hedefe ulaşmak için gayret gösteriyorlar. Ama öyle düz okuyup geçerler ya da okumadan geçerler diye de okuduktan sonra anlatmasını da istiyor. Yıl sonuna çocuğun istediği büyük bir ödül koymuşlar. Biri bisiklet istemiş diğeri kampa gitmek istemiş. Geçen yıl da türkiye haritasını boyuyorlardı. Plakasına göre boyama yapıp yıl sonunda hangi şehrin plakasındaysa o şehire gezmeye götürmüşlerdi
Kitaplığı varmış zaten, güzel bir de okuma köşesi yapın kız çocuğun ilgisini cezbedecek şekilde. Evin alışılmış diğer ortamlarından farklı şekilde dizayn edin mesela. Yere minder, yaslanacağı duvara yastıklar koyun. Üzerine de bir cibinlik alabilirsiniz. Kitaplığını minik led ışıklar ile süsleyebilirsiniz. Orada oturmak başlı başına motive edeceği için kitap okumaya da hevesi gelecektir.
Valla 3 çocuk var bebek zaten tüm günümde öyle oturup kitap okumaya pek zamanım kalmıyor benim bazen alıp okuyorum bebegi uyuturken ama bizimki öyle AA annem okuyo bende okuyum modunda değil.. ödül de babasının izin gününde yapılacak etkinliklere gelmek istersen onu diyoruz o an tamam diyor ama okumuyor istediği sevdiği herhangi bişey öneriyoruz yok öğretmeni okuması için kitaplar verdi ama yüzüne bile bakmiyor nerdeyse okul açılacak hala yok
Allah bagislasin canim benimde 4 tane tabiki her cocuk farkli dort oglanin huylari ayri birinin sevdigini digeri sevmiyo bes parmaginin besi bir degil biri okumayi secti ikisi calismayi eymen bakalim ne sececek.arkasinda durumum ama zorlayamam.neticede kendi hayati yol gosterebilirim sadece.
