Kıyafetlerden leke nasıl çıkarıyorsunuz?

Kızlar bebişlerin kıyafetlerindeki lekeleri nasıl çıkarıyorsunuz kullandığınız ve memnun kaldığınız bi ürün var mı ?? Kızım bir haftadır falan isal oldu bezinden taşıyor zıbınına falan bulaşıyor hemen değiştiriyorum makinaya atmadan elimde deterjanla yıkıyorum ama tamamen çıkaramadım . İşe yarar bi çözümü olan var mı güzelim kıyafetleri giydiresin gelmiyor.

Glint aldim ben kan ilaci lekesini bile cikartti sıkip beklettim


Direkt lekeli olan bölgeye bir ölçek kaşığı yardımıyla hafif döküyorum tozdan sonra kova içine lekeli olanlarım hepsine yapıyorum üstüne kaynar su döküyorum az miktarda çamaşırları geçecek kadar diyim. 1 saat bile beklemeden leke çıkıyor elimle sudan alıp sıkıp atıyorum. Kesin çözüm. Kaliteli ürünlerde renk atması da yapmıyor

Bende de baby me sprey leke çıkarıcı var. Lekeli bölgeye sıkıp biraz ıslatıp elimde çitliyorum, o şekilde bekletiyorum uzun süre. Sonra yıkıyorum çıkmamışsa aynı işlemi tekrarlıyorum. Bu şekilde demir ilacı lekesi, kan, kaka vs gibi lekeleri çıkardım özellikle kaka lekesi çoo kolay çıkıyor

Leke olan yere fairy döküyorum üstüne kaynar su döküyorum azıcık 5 dakika bekleyip makinada yıkıyorum tertemiz çıkıyor.

Kaka lekesini once arindirip kaynar su dokuyorum beyaz hacisakirle citileyip makinaya atiyorum bitane leke kalmiyo ama lekeyi hemen arindir yoksa kalabilir leke. Ben hep boyle yaparim

Teşekkür ederim kızlar deneyeceğim hepsini fairy kullanmıyorum ama ben boykot ürünü olduğu için eminim çıkarır o :blush:

Bende aynı hemen üzerinden çıkarıp arındırıyorum kaynar su ile ama kalıyor yinede acaba ilaç kullanıyoruz o yüzden mi ki bi de isal oldu yapar yapmazda hemen değiştiriyorum ama zıbının çıt çıtlı kısmına az da olsa bulaşıyo :confused:

Bide beyaz kalip sobunla citile canim. Sadece arindirincada cikmiyo lekesi bide ek gida ilac falan dedigin gibi ondanda cikmiyo leke

Bendeki ağız alışkanlığı bulaşık deterjanı yerine fairy diyorum prilde aynı etkiyi yapar :blush:

Henüz ek gıdaya geçmedik ama ilaçtan sanırım canım ya aynen beyaz sabun işe yarayabilir halı falan yıkarım kıyafete kullanmak hiç aklıma gelmedi :smiley:

Olabilir canım çamaşır suyuna da ozon derim bende eşim hala öğrenemedi ozon deyince ozonda ozonun neydi diye hep sorar markete bensiz giderse :rofl: ama tabi fairy diğer sabunlara göre en en iyisi

E bebeğin leke çıkarıcı tozu ve kakalı zıbınlarda beyaz sabun baya iyi oluyor :sweat_smile:

Arkadaşlarda yazmış canım alacağım ondan teşekkür ederim :relieved_face: