Ben çok soru soruyorum bunun farkındayım ilk doğum yaptığım için çok evhamlıyım doğum yapalı 8 ay oldu kırkım çıktıktan 1 ay sonra reglim geldi bı Mart ayında gelmedi diğer aylar geldi ve şimdi de normalde benim 3 gün sürerdi bu ay 1 haftadır geliyor bu normalmi
Hamilelikten süphe etmiştim ama korkudan gidip testte almadım kanda vermedim
Şuan silinince lekelenme şeklinde geliyo
Başladı mı adetin
7 gün oldu lekelenme şeklinde azar azar geliyo
Canım reglim normalde 3 gün sürerdi şimdi 7 gün oldu lekenme şeklinde geliyo
Canım normalde geçen ay reglimden 6 gün önce geldi 6 gün sürdü şimdi bugünde lekenme olarak geliyor alt karnım ve kasığım ağrıyor
Kasık ağrım oldu geldi ağrılarım geçtı şimdi bugün miğde bulantısı kasık karın ağrısı ve bel ağrım var korkudan gidip testte aliyom