Kıymetli annelerimiz

Ben çok soru soruyorum bunun farkındayım ilk doğum yaptığım için çok evhamlıyım doğum yapalı 8 ay oldu kırkım çıktıktan 1 ay sonra reglim geldi bı Mart ayında gelmedi diğer aylar geldi ve şimdi de normalde benim 3 gün sürerdi bu ay 1 haftadır geliyor bu normalmi

Hamilelikten süphe etmiştim ama korkudan gidip testte almadım kanda vermedim

Şuan silinince lekelenme şeklinde geliyo

Başladı mı adetin

7 gün oldu lekelenme şeklinde azar azar geliyo

Canım reglim normalde 3 gün sürerdi şimdi 7 gün oldu lekenme şeklinde geliyo

Canım normalde geçen ay reglimden 6 gün önce geldi 6 gün sürdü şimdi bugünde lekenme olarak geliyor alt karnım ve kasığım ağrıyor

Kasık ağrım oldu geldi ağrılarım geçtı şimdi bugün miğde bulantısı kasık karın ağrısı ve bel ağrım var korkudan gidip testte aliyom