Kizlar bebisinizin kulagini ne zaman deldirdiniz ben bidaki yaza dusmuyorum 2 yasa yakin oluyor erken yptiran warmi
İlk kizimin kulagini 2 yasinda deldirdim arkasi kilitlenen altin kupe takdik komşu kizimi operken basortusu kupeye takildi kilitli oldigu icin arka kisim deligin icine girdi kulagi yirtilacakdi cocugun. Cikardik takmadik sonra dayisinin dugununde taki alirken deldirelim dedik 5 yasinda onda da daha sonra istemedi takdirmadi cikardik kapandi yine delikleri şaun 10 yasinda kendi istegiyle 2 ay once 3 tane deldirdi . 9 aylik bi kizim daha var o buyuyup isteyene kadar deldirmiycem digerinde baya zorluk cekdik cunki
Komsuda ne opuyomus cocugu hic sewmedigim sey
Benim annem kulaklarımı deldirmemişdi çocukken kızardım ona o hep aklın kessin git deldir kendin ben sorumluluğunu alamam derdi. 15 yaşında deldirdim pişmanım valla keşke anamı dinleseydim diye. Bende deldirmeyi düşünmüyorum oyuzden kendi aklı kesip heves ederse deldirsin
Büyüyğnce kendisi deldirsin ben sevmiyorum küpe takmayı altından başka bişey takamıyorum estetikte olmuyor oda aynı sorunu yaşarsa ve güsül aldıgı zaman sürekli pilman olucak delik içşn büyüyğnce istediği kadar deldirsin küçücük çocugu ağlatamam
Walla bn cok sewiyorum altin takmayi seneye yazin dusunuyorm deldirmeyi kullansin