Kiz kardeş sorunu

Buraya böyle detaylı yazanlara gıpta ediyorum nasil böyle toparlayip yazıyor lar helal olsun hepinize sevgiler benim konum dile dokemiyorum yazamıyorum bana da dua edin esim den cok kiz kardeşlerim cok yipratti beni saygıları zerre yok esime bana güzel olan iyi olan hic birseyi yakıştıramıyor lar bana cok sevilen biriyim çevrem komşum arkadaş im kendime göre vardir ama gel görki kardeslerim bi acayip ben oldu bitti herseylerine koşuyor um ama şansım yok daha detaylı yazamıyorum bize dua edin cok darlandım yazmak istedim hayırlı geceler diliyorum

Kız kardeşlerin bekar mi seni aileni kıskanıyorlar belli bosverrrrr en fazla ne dertleri olabilir umursama evlendin sen artk boyle kardeşe böyle muamele…ve çok normalde Ergen bekar aynı rvde yaşayan kardeşler böyle olur sen evlisin bire

Abimle de ablamla da konuşmuyorum ve asla pişman değilim. Hayat felsefem bana zarar veriyorsa kardeş de olsa hayatından çıkar

Evet bekar ve herseyimi dedikodu yadırgıyor lar yoruldum

Onu da beceremeyen biriyim unutuyorum yaptıklarını cahiller aileyiz babam üzülmesin diye diye

Ağzı olan konuşuyor derler boşver unursama benim kız kardeşim yok 3 erkek kardeşim var ama her aldığıma her gittiğim yere bı laf bulurlar annem babamda öyle ne gerek vardı neye gezip duruyonuz ne çok geziyoniz vs vs hiç umrumda olmaz biraz borç yaomistik kredi borcu yıllardır ödemeye çalışıyoruz bizi eleştirip önünüze bakın borç yapmayin demekten başka bı işe yaramadilar 3 bekar kardesiminde kredi borcu var ama onların lafını eden yok biz 3 çocukla yeri geldi ekmek parası bulamadık mecbur çektik isteyecek ana baba yokki ne yapalım ama şükür bitirdik borcumuzu kimseye muhtaç olmadan şimdide onun lafıni ediyorlar amana bı daha yapmayın ama otu boku almayın vs vs sonuçta onlarin cebinden çıkan bişey yok ama konuşuyorlar işte Rabbim muhtaç etmesin hiçbirine bende çok bunaldım günah olmasa silerim heosini ama bu dünyanın öteside var ama baba ah etti mi biter o yüzden selam aleyküm selam

İmtihan dünyası işte… Herkes başka sebeplerden İmtihan edilecek . Hz. Yusufu da imtihanı kardeşleriydi

Allah için sabredin dua ederim bende size Allah yardımcınız olsun

Elbet bugunler de geçer , onlarda evlenip yuvadan ucacaklar onların da imtihanı gittikleri her ile olur sizi unuturlar belki. Tabi güzel bir dilek değil ama imtihan için geldi evvela bu dünyaya, eşinle asinla cocugunla ailenle komşunla imtihan olacaksın diyen Rabbimiz var.

Net kiskaniyorlar . Allah için sabret sonu güzel olucak inşallah

Kız biz evlenince rahatız sanıyorlar bnimde abim evlilik düşünürken acele etme abi iyice tanı demiştim evlilik kolay değil demiştim sen evlendin yuvani kurdun srn mutlusun benim mutlu olmami istemiyorsun demişti evlende mutluluğu gör dedim 1sene sonra sen haklıymissin dedi demem o ki şuan seni kıskanıyorlar biraz mesafe koy kardeştir atılmaz et tırnaktan ayrılmaz evlenince anlarlar inslh kıymetini

Aynen öyle hatırlıyorum sizin kardesinizle olan postlarinizi maalesef bencil likve nankörlük bu sadece cok üzülüyorum ama koydum mesafe ins beceririm bu sefer

Benimkilerde çok degisik. Çok konusmuyorum bu yüzden

Herkesin türlü türlü imtihanı var işte, Rabbim feraha çıkarsın. İnanıyorum ki bir yerden sonra kıymetinizi anlayıp size hürmet edecekler. Kardeş kardeşi atmış da yar başında tutmuş derler ya. Çok örneğini gördüm, bir vakitten sonra hep o samimiyet geri geliyor. O vakte kadar da imtihanınızı vermiş oluyorsunuz aslında. Rabbim sabrınızı kolaylaştırsın. :palms_up_together:t2::palms_up_together:t2: