Kızamık aşısı

Kızlar kızamık aşı zamanımız geldı sımdıye kadar özel aşılar harıç hepsini olduk artık olmasa mı diyorum karar veremiyorum olmayan varmı

merhaba fikir tamamiyle sizin ama ya bastan hic yaptirmayacaktiniz yada sonuna kadar hepsini tamamlayin derim fikrimce tabiki madem suana kadar hepsini yaptirdiniz kizamıkta onemli bir aşı onuda yaptirin derim ama tamamiyle sizin karariniz suana kadar yaptiripta kızamıktaki arada kalmanizdaki sebep nedir?

Aslında aşı karşıtı değilim sadece artık aklı eriyor çok üzülüyorum ebemizin de eli çok ağır stres yapıyorum yani acaba olmasa bırsey olurmu diye dusunuyorum

canim simdi 1 kez aglarlar o an aşı vurulurken Allah korusun ilerde günlerce ağlarsak ne olacak igneler serumlar o yuzden cocugunun iyiligi icin yaptir 5 dk lik bir aglamada cocugumu riske atamam gunlerce aglamaktansa yinede sizin karariniz​:smiling_face_with_three_hearts:

Haklısınız pazartesi gıdıcem yaptırayım bari :see_no_evil_monkey: