Hanımlar bebeğim böle oldu geçmedi bi türlü yaşayan varmı bu tarz
Gecmis olsun bebeğiniz ne kadarlık alerji gibi duruyor bence acilen bi cocuk doktoruna götürmelisiniz
4yeni bitti Dr kontrolün de neyden bilmiyoruz bacakları geçti kolları ve bu bölgesi böle kaldı
Alerjik duruyor bi dr a göster bence
Süt içmiştim onda fark ettim içmiyorum daha yarın gideceğiz Dr genelde emziren annelerin böle olma durumu varmış yaşayan oldu mu şekilde peki
Süt alerjisi var o zaman. Benim bebegimin de yumurta ve cevize alerjisi var yiyemiyorum bende
Bioderma atoderm veya bebek için nemlendirici kremin varsa krem sürüp nemlendirebilirsn
Yumurta hergün yiyorum oda yapmış olablir mi acaba Dr Bepanthol sensıderm söyledi yarın onu alıcam inş iyi gelir teşekkür ederim bilgi verdiiniz için hanımlar ![]()
O kremi de kullandım kaşıntısına da iyi geldi. Yumurtadan da olabilir. Ben süt alerjisi var diye sütü kestim. Her gün yumurta yedim. Alerji testi yapıldı meğer süte değil yumurtaya alerjisi varmış. O yüzden test yapılırsa daha iyi anlaşılır.
6ayını bekliyorum alerji testi yaptırcam kremi aldım hemen çekti kuruluk hafif kaldı iyi geldi şükür ![]()
![]()
6 aydan önce yapılmıyor muymuş
Yok yapılmıyor Dr öle dedi
Kremle devam o zamana kadar
Benim bebeğim de olmuştu böyle kocaman kizariklar ortaları da yanmış gibi kabariyodu deterjanini degistirdigim için oldu diye düşündük Dr a gittik allerji demişti siz de bı gidin acile hemen allerset veriyor bize iyi gelmişti
Ben yediğimde alerji olmuyorsa yiyebilir miyim acaba
Alerji testini nelere alerjisinin olduğu tamamen çıkıyor mu yoksa sizin alerji yaptığını düşündüğünüz gıda üzerinden mi bakıyorlar
Evet yiyebilirsin. Alerji yapanı yeme. Dr bana 2 hafta yeme daha sonra deneyebilirsin tekrar dedi
Koluna 15 tane besinin damlasını damlattılar hangisine alerjisi varsa orası kızardı
Bize krem verdi doktor geçti alerjik değil sanırım kuruluk vardı onun için krem iyi geldi şuan vücudu normale döndü şükür
Iyi bari alerjik değilmiş. İnşallah bir daha tekrarlamaz
